26 Mart 2013 Salı

Bahar geliyor, saçlarda değişiklik zamanı..

Saçınızın yapısı nasıl olursa olsun, saçınızın yapısına uygun kesimi bulmak en azından saçınıza nasıl bakım yaptığınız kadar önemli.. Bakım ürünleri saçınızın güzelliğini arttırsa da doğru saç kesimi bakımsızken bile güzel görünmesini sağlayabilir.. 

Benim gibi saçlarınız ince telli ve dalgalı ise orta boy saçtan çok fazla öteye gidemiyorsunuz maalesef :( Çünkü çok fazla uzadıkça uçları çok inceliyor ve uzatmanın da bir anlamı olmuyor.. Tam da bundan dolayı uzun yıllardır saçımı orta boyda kullanmak zorunda kalıyorum.. Kısa kestirmeyi ise aklımın ucundan geçirmem, çünkü annem ben küçükken saçım çok kıvırcık diye sürekli erkekler kadar kısa keserdi. Sanırım bu durum ben de bir travma oluşturmuş :) 

Siz de bu aralar havalar da ısınıyor, biraz değişiklik lazım diyorsanız bu modellere bakın isterseniz. Ne de olsa yazın kullanımı çok daha rahat, kışa kadar da uzar zaten ;)

Bakalım hangisini daha çok beğeneceksiniz??















3 yorum:

Pamuk Şeker dedi ki...

Merhaba,
Bende orta boy saçı hiç kullanmıyorum bir türlü.Olursa ya uzun olsun yada kısa olsun diye düşünenlerdenim.Ama bu ünlülerde cidden orta boy harika durmuş.İnsanın değişiklik yapası geliyor.Benim saçlarımda baya uzadı.Orta boy kestirmeyi düşünmeye başladım sayende.

Benim blogumada beklerim seni;
http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Tam benlik saç kesimleri. Saçlarım baya uzadı bu formlarda kestireceğim en kısa zamanda :)

Unknown dedi ki...

Beğenmenize çok sevindim umarım bu modeller yardımcı olur :)