10 Mart 2013 Pazar

Down under natural's Argan oil sıvı saç kremi..


Sıvı saç kremlerinin hayat kurtardığını bilmeyenimiz yoktur artık.. Sizin de saçlarınız benimki gibi duştan sonra yün yumağı gibi birbirine giriyorsa, açabilmek için çok uğraşıyorsanız çözümü bu sıvı saç kreminde bulabilirsiniz..Duştan çıktıktan sonra, nemli saçıma 5-6 fıs sıkınıyorum yeterli oluyor ve kolayca tarıyorum.. Bundan önce Down under natural's ın normal sıvı saç kremini kullanmıştım, Argan yağlısının çıktığını duyunca hemen kaptım. Bana göre Argan yağlı herşey candır :) Kokusu da gayet hafif ve hoş.. Bir de Argan yağlı saç serumunu merak ediyorum, ilk fırsatta onu da denemek istiyorum..









3 yorum:

sebnemsblog dedi ki...

Merak ettim bende deneyeceğim:)

Bana da beklerim:)

http://alisverismakyaj.blogspot.com

audrey dedi ki...

bunu denemek istiyorum..

Unknown dedi ki...

mutlaka denemelisin :)