10 Mart 2013 Pazar

Sivri burunlu ayakkabılar yeniden hortladı..

Bir süredir sizin de dikkatinizi çekmeye başlamıştır, yavaş yavaş aramıza sızmaya çalışan sivri burunlu ayakkabılar.. Baharın yaklaştığı şu günlerde bazı kadınlar bu akımı uygulamaya başlamış olsa da emin olun bahar geldiğinde çok daha fazla görmeye başlayacağız. Seveni var  sevmeyeni var ama çok hoş durduğunu kabul etmemiz gerekiyor.. Gerçi ne kadar rahat olduğu tartışılır, hele bir de siz de benim gibi sürekli düz veya spor ayakkabı giymeye alışkınsanız önü dapdar bu ayakkabıların konforsuzluğu birazcık rahatsız edebilir.. Ama yok arkadaş ne olursa  olsun ben bu modaya uygun giyinmek istiyorum derseniz buyrun sizlere birkaç örnek..






















Fotoğraflar : Pinterest

8 yorum:

audrey dedi ki...

sivri burunlar hep favorim olmuştur.. ama uzun süre ayakta durulacaksa asla giyilmezler..

Adsız dedi ki...

Bazılarına çok yakışıyor kabul ama benim gibi ayakları 38 numaradan büyük olan hanımlara pek yakışmadığı gerçeğini değiştirmiyor maalesef bu :)
http://makyajesyalarim.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

belki topuksuz olurda biraz da kuratarabilir :) benim sivri burunlu bir babetim vardı siyah, hiç fena durmuyordu..

sebnemsblog dedi ki...

bende çok seviyorum sivri burunları:) hatta benimkilerin bir çoğu öyle sanırım:)

www.alisverismakyaj.blogspot.com

Gülbeşeker dedi ki...

Binbir çeşit model olsada kadın ve ayakkabı dendiğinde akla gelen tek model budur, klasiktir değişmez rahat degil belki ama her kadın bu modeli mutlaka ayağına geçirmiştir(ben çocukken :) ), hiç modası gecmezki... Hosgelmis yeniden :))

Unknown dedi ki...

birde bunların metre hesabı burunlu olanları var
iticilikte sınır tanımıyor bakınız

https://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=sivri+burun&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.43287494,d.ZWU&biw=1366&bih=667&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=HYxBUeuGJYrCPN7KgPAF#imgrc=vG20zjU9xb75IM%3A%3BbSDEI_0qttDj-M%3Bhttp%253A%252F%252Fimages.gittigidiyor.com%252F4381%252FSIYAH-SIVRI-BURUN-DERI-CIZME-38-NUMARA__43818915_0.jpg%253F_%253D1358170944%3Bhttp%253A%252F%252Furun.gittigidiyor.com%252Fgiyim-aksesuar%252Fsiyah-sivri-burun-deri-cizme-38-numara-43818915%3B700%3B525

Unknown dedi ki...

Bunlar çok itici hakkaten :)

sdsss dedi ki...

Bütün sivri burunlu ayakkabılarımı vermiştim !!!