25 Mart 2013 Pazartesi

LUSH Lust sen nasıl bir parfümsün??

Bu parfüm Lush bloggerlar buluşması esnasında keşfettiğim ve şu anda bayılarak kullandığım bir parfüm.. (Lush bloggerlar buluşması ile ilgili detaylar için TIK TIK). Siz de parfümde yasemin kokusunu sevenlerdenseniz bu parfüme kesinlikle bayılacaksınız.. Ama bu parfümün sıradan bir yaseminli parfümden daha farklı özellikleri var.. Mesela diğer parfümlerde esansiyel yağ oranı %5 civarındayken Lush'ın parfümlerinde %60 olduğunu öğrendim.. Bu da ne demek? Tek bir sürümünün bile uzun saatler boyu kalması demek..Ayrıca katı parfüm olması ve ambalajının küçüklüğü sayesinde çantanıza atıp çıkabilirsiniz, yanınızda parfüm şişeri taşımanıza gerek yok..Bu arada bu öyle bir parfüm ki kokusunu duyduğum anda içimi bir sıcaklık kaplıyor.. Sürekli koklamaktan kendimi alamıyorum.. Ancak tam kış parfümü olduğunu söyleyebilirim.. Baharda veya yazın kullanmak için çok ağır bir kokusu var..Öğrendiğime göre saf yasemin kokusu olduğundan afrodizyak etkisi de varmış.. Onu bunu bilmem ama kesinlikle favorilerim arasına girdi.. Mutlaka deneyin, şiddetle tavsiye ediyorum..










3 yorum:

sebnemsblog dedi ki...

çok enteresan böyle bir ürünü olduğunu bilmiyordum lush ın güle güle kullanın.

www.alisverismakyaj.blogspot.com

Gülbeşeker dedi ki...

Miss gibi yasemin kokuyordur eminim, bu lush dehşet bisey Sultan sabununun hayraniyim zaten, Aylincim 5 Nisan'da blogger buluşması varmış, detaydan yana haberin varmi??? Bu seferkine katılmayı bende isterim :))

Unknown dedi ki...

Aa yok canım şimdi senden duydum.. Detayları öğrenirsen bana da haber verir misin??