15 Mart 2013 Cuma

Çok çok çok başarılı bir kapatıcı.. Jane Iredale Circle/Delete

Göz altlarını hem çok güzel kapatacak, aynı zamanda besleyecek, tüm bunlara ek olarak çok da aydınlık gösterecek bir göz altı kapatıcısına ihtiyacım vardı.. Uzun zamandır da Jane Iredale'in circle delete'ini merak ediyordum. Kullandıktan sonra keşke daha önce alsaydım dedim çünkü gerçekten inanılmaz bir kapatıcı.. 3 rengi var, yellow, peach, gold/brown olmak üzere.. Ben 1 numaralı rengini aldım, pembelikten önce ışıltı vermesini istediğim için bu rengi tercih ettim.. İyi ki de bunu seçmişim.. Önce beyaz kısmını sürüyorum aydınlık veriyor, üzerine de ten rengi kısmı sürünce mükemmel şekilde kapatıyor.

Tüm bu özellikleri çok güzel de en önemlisi bence içinde bulunan Jojoba esteri, Avokado yağı, A,C,D,K vitaminleri, Yeşil çay özü ve anti-oksidanlar sayesinde göz altını kurutmadan bakım yapması aynı zamanda.. Bunlar cildin onarımı için ihtiyaç duyulan vitaminlerdir. Formüldeki antioksidanlar göz altındaki hassas dokuyu dış etkilerden ve bakterilerden korur. K vitamini gözaltındaki ince damarları daraltarak daha aydınlık bakışların yolunu açar. Jane Iredale Circle Delete Under Eye Concealer Göz Altı Kapatıcısı içerğindeki yeşil çay özleri ile cildi dinlendirir. Daha ne istenir ki bir kapatıcıdan, hem beliyor, hem kapatıyor, hem aydınlatıyor..

İçinden çıkan kağıtta fırça ile uygulayın diyor ama ben göz altına fırça kullanılmasından yana olmadığımdan parmaklarımla sürüyorum, gayet de güzel dağılıyor..

Böyle bir ürün arıyorsanız şiddetle tavsiye ederim..
















2 yorum:

Shemellon dedi ki...

Nereden alabilirim fiyatı nedir?

Unknown dedi ki...

Eczanelerden veya internetten alabilirsin. Normal fiyatı 83 tl civarında, ama bazı sitelerde 63 e kadar indiğini gördüm.