21 Mart 2013 Perşembe

Bahar gelinleri için makyaj önerileri..

Çok yakında düğün sezonu açılır, Nisan sonu gibi düğünler başlayacak gibi görünüyor.. Her ne kadar gelin makyaj kişinin tercihlerine göre değişiklik gösterse de bazı püf noktalarını da gözden kaçırmamak gerekiyor.. Bana göre ilk şart kesinlikle abartılı olmaması.. Evet çok fazla malzeme kullanıyor olabilirsiniz ama tüm bu malzemeler doğal görünüme yönelik hizmet etmeli bence.. Özellikle dumanlı göz makyajını gelinlerde kesinlikle tavsiye etmiyorum.. En yakışan ve en doğal görünen renkler şeftali, gold veya bronz tonları bence.. Hadi birkaç örnek üzerinden beraber bakalım..




Kesinlikle çok hoş.. Tam da bahsettiğim tonlardan, bronz renkte bir göz makyajı, siyah eyeliner ve hoş bir pembe ruj..  Kesinlikle gelin makyajı olarak değerlendirilebilir..

 




Ya da toprak tonlarında bir makyaj, yine eyeliner ve nude tonlarda mat bir ruj..





Bu makyajda en önemli nokta kesinlikle pürüzsüz bir ten makyajı.. Mat bej tonlarında bir far, çok hafif bir allık ve renksiz bir parlatıcı..





Bunu da çok beğendim.. Her ne kadar biraz günlük makyaj gibi dursa da kır düğünleri için ideal bence.. Gold-krem karışımı bir far ve dudak rengi tonlarında mat bir ruj.. Mükemmel..






Bu ise dramatik bir gelin makyajı kesinlikle.. Biraz iddialı olsun derseniz deneyebilirsiniz.. Takma kirpikler, eyeliner ve güzel bir kırmızı ruj.. Tek problem rujun böyle görünebilmesi için sürekli tazelemek gerekmesi..






Tamam bu da hoş ama sadece siyah bir kalemle olmaz ki bu işler.. Kız çok güzel kesinlikle güzel bir gelin olmuş ama.. Siz siz olun sade olucam diye kalkıp da sadece bir kalem sürüp çıkmayın insanlar karşısına..

2 yorum:

sebnemsblog dedi ki...

Ne kadar doğal ve güzel makyajlar bunlar, benim zamanımda hiç böyle değildi, gelin deyince abartılı makyajlar ,porselen yüzler geliyordu akıllara, bundan 10 yıl öncesinden bahsediyorum tabi:) ne kadar uzun zaman olmuş ben evleneli:)

bloğumda çekilişim var katılırsanız çok mutlu olurum:)

www.alisverismakyaj.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Evet ya eskiden öyle bir olay vardı nedense gelin makyajı abartılı olur diye bilinirdi.. maşallah diyelim nice 10 senelere.. ben de gelirim çekilişine :)