12 Mart 2013 Salı

Kahkül bu.. insanı vezir de eder, rezil de..

Hakkaten öyle ama.. Bazı kadınlarda görüyorum, ne kadar güzel ben de mi yapsam diyorum, sonra saçımın yapısı aklıma gelince vazgeçiryorum :) Kahkül kestirmeye karar vermek zor, kestirdikten sonra şekil vermekle uğraşması daha zor.. Ama derseniz ki benim saçım sözümü dinler, şöyle bir tararım şekil alır, o zaman problem yok zaten :) Şu ilk fotoğraftaki Kate Moss'a bakar mısınız? Normalde bu kadını sevmem ama bu fotoğraftaki inanılmaz güzel göründü gözüme, kahküllerden olabilir mi acaba?? :)



















Buraya kadar hepsi çok güzeldi değil mi?? Evet öyle.. Ama siz siz olun marjinal olacağım derken sakın aşağıdaki gibi kestirmeyin saçınız.. O ne öyle ya, kafasına tas koyup onun şekline göre kesmişler gibi..


6 yorum:

Unknown dedi ki...

:)Gerçekten tas koyup da mı kesmişler :))

Gülbeşeker dedi ki...

Kakül çok severim, hatta yeni kestirdim, yüze hareket verir ve kendimede çok yakıştırıyorum(alnı geniş olanların mutlaka kaküllü olması gerekir)...vs.

Aslında bende mimmin var demeye gelmiştim... *.*

herkes bakım düzenini gösteriyor, biz eksik kalmayalım dimi ama... :))

Happiest Bride dedi ki...

Kahkul deyince lütfen aklınıza ben geleyim, havaalanını andıran alnımla kahkulu en iyi taşıyan insanlardan biri olmama rağmen, kahkul konusunda en madurlardanım aynı zamanda. Fotoğraflarını koysam buraya 30293 çeşit kahkulumun baya bi gülersiniz :) Ama yine de seviyorum ve kestiriyorum. Sanırım dikkat etmemiz gereken kestireceğimiz kuaför, işinin ehli olmalı, yüzünüze neyin gideceğini bilmeli. Sakın ola benim gibi kendi kesmeye de kalkmasın kimse :)
Sevgiler
Nurten

Benim blogumu da ziyaret ederseniz çok sevinirim :) happiestbride.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Çok merak ettim ama birkaç resim görmek isterdim :)

Unknown dedi ki...

Gülbeşekrcim ya benim bakım düzenim gösterilecek gibi değil çünkü çok dağınığım :)) hepsini bir araya topladığımda mutlaka paylaşıcam :)

Happiest Bride dedi ki...

Mail atarım harddiskimi bulduğumda eski ve yeni kahkullerimi, binbir surat misaliyim :)