21 Mayıs 2013 Salı

Bu kadının güldüğünü gören var mı??

Victoria Becham.. Eskilerin "Spice Girls" kızı, şimdilerin David Becham'ın karısı, 4 çocuk annesi, çiçeği burnunda modacı.. Bu kadını seviyor musunuz?? Valla ben pek sevmiyorum ama garip bir güzelliği var.. Evet çok güzel değil biliyorum ama cool havasından mıdır nedir enteresan bir çekiciliğe sahip.. Peki Victoria'yı hiç gülerken gördünüz mü?? Bırakın gülmeyi gülümserken gördünüz mü Allah aşkına?? Bir sürü fotoğrafına baktım gülümserken çekilmiş fotoğrafına bile rastlamadım.. Nasıl bir kadınsa kucağında çocuğunu taşırken bile surat mahkeme duvarı.. İnsan biraz semptik olur, gazetecilere gülücükler atar falan, yok nerde.. Peki neden gülümsemediğini biliyor musunuz? Cevabı çok basit aslında yüzü kırışmasın diye.. Yaa biz böyle bütün gün arkadaşlarımızla konuşup kahkaha atalım, 30umuza gelince çıksın kaz ayakları, bu hatunda kırışıklık olmaz tabi.. Gülmeye devam edin siz, sonra gelsin ant-aging kremler, gitsin estetikler :) Ya o değil de ya kadının başka derdi varsa?? Ya yüzüm kırışıyor diye bahane edip aslında çok mutsuzsa?? Yani zamanında David'in ona yaşattıkları ile ilgili hoş şeyler duymadık sonuçta.. Dışarıdan bakınca şan, şöhret, para, çoluk çocuk herşey var.. Ama ya kazın ayağı öyle değilse.. Akşam akşam kafaya taktığım şeylere bakın ya.. Aman bana ne, kadının tercihi gülmüyor işte, değil mi ama?? 

Yazının mottosu: Her bir yeriniz kırışsa bile gülmek için her fırsatı değerlendirin..Dünyadaki hiç bir makyaj gülümsemenin yerini tutamaz.. Makyajsızken bile gülümseyin size yeter :)




Bakın şu gençlik hallerine..









3 yorum:

Unknown dedi ki...

bak şimdi senin yüzünden biraz daha kırıştı yüzüm :):):)

Unknown dedi ki...

Cok sevindim :) kirismana degil ama gulmene :))

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Yok bende hiç rast gelemedim valla gülücük attığına,allah yaratmış ama pek çirkince bu kadın ya beğenmediklerim arasında bir kadın,bir azra akın bir bu,azra en azında gülüyor sürekli ama ikiside eşit benim gözümde :p