6 Mayıs 2013 Pazartesi

Balköpüğü ile bloggerlar buluştu..

Dün sevgili Balköpüğü tasarım blogunun tatlı sahibesi Gizem'in Grupfoni sponsorluğunda Çubuklu Hayal Kahvesinde düzenlemiş olduğu bloggerlar buluşmasına katıldım.. Buluşmaya giderken güzel geçeceğini tahmin ediyordum ama bu kadar hayal bile edemezdim.. Neden mi?? Çünkü bir kere mekan çok güzeldi, Gizemcim de organizasyonu çok güzel yapmış, herşey mükemmeldi hiç bir aksilik yaşanmadı, bir de birbirinden tatlı blogger arkadaşlarım vardı.. Mekana ilk girdiğimde tanıdığım kimse yoktu ama çıkarken birbirinden güzel dostlarım vardı :) Kısacası bugüne kadar katıldığım en güzel blogger etkinliğiydi..

Anlatmaya fotoğraflar üzerinden devam etmek istiyorum çünkü arkadaşlarım birbirinden güzel hepsini göstermem lazım!! :)



Böyle bir mekandaydık işte.. Sabahın erken saatlerinde oldukça serin olsa da öğleden sonra baya bir ısındık.. Artık güneşten midir birbirinden güzel arkadaşlarımın sıcaklığından mıdır bilemedim!!





Soldan sağa.. Ebrar, ben, Serap ve Şebnem.. Ya bu arada neden bu fotoğrafta Tuğçe yok?? Sevgili Balgözlükız blogunun sahibesi Tuğçe de hep bizimleydi ama nedense hiç bir fotoğrafta onu yakalayamamışım :( Doğum günüydü ve telefon elinden düşmedi ondandır belki :)






Hah işte son zamanlarda tanıştığım en şeker insanlardan biri!! Kendisinin henüz bir blogu yok ama inanıyorum blog açtığında çok başarılı olacak!! Arzucum senden en kısa sürede bloggerları dağlara bayırlara götürüp plates yaptırmasını bekliyoruz :) Bu arada baştan uyarayım ben çok sakarımdır, bir de doktor bulunudurursak hiç fena olmaz :) Şu güzelliğe bakar mısınız?? Tüüü tüüüü tüüü maaşalah :)




Gizem ve ben..




Tanıştığım tatlı arkadaşlarımdan biri daha.. Sevgili Şebnem'in blogunu buradan inceleyebilirsiniz.. Bu güzelliğin ikiz annesi olduğunu duyunca inanamadım, ne yapayım bugüne kadar gördüğüm en güzel ikiz annesi kendisi.. Kendi güzel kalbi güzel.. Tam bir fıstık benim arkadaşım :)





Prensesim benim ya.. Serapla daha önce tanışmıştım, o zamanlarda çok sevmiştim onu ama bu buluşmadan sonra bende yeri ayrı artık.. Nasıl tatlı, nasıl iyi kalpli, nasıl güzel bir insan.. Resmen içinin güzelliği yüzüne vurmuş, canım benim ya!! Serap'ın blogu için TIK TIK





Ah Ebrarcım sen yok musun sen!! Ben ne bilirdim yanımda hanım hanımcık oturan bu kızcağızın bu kadar eğlenceli, bu kadar sevimli, bu kadar tatlı olacağını.. Bakmayın siz öyle tatlı tatlı gülümsediğine, blogunu bir ziyaret edin isterseniz, asıl gülen siz olacaksınız.. Ebrar'ın inanılmaz eğlenceli bir tarzı var ve bloguna bayıldım!! Tabi kendisine ayrı bir bayıldım :) Ebrar'ın blogu için TIK TIK..





Bizim için hazırladıkları birbirinden güzel ikramlar vardı.. 





Bu arada Gizem'in sevgilisi büyük bir sürpriz yaparak evlenme teklif etti, hepimiz bu güzel ana şahit olduk.. İkisine de ömür boyu mutluluklar dilerim :)






Bir de hediyelerimiz vardı tabi :) Hepsi için teşekkürler.. Golden Rose, Neva Color, Apolena home, Arwey, Hunca..




En çok da adıma düzenlenen bu minik deftere bayıldım!! Teşekkürler Arwey.. Bu arada Arwey firmasından gelen sevgili Erensu da çok şekerdi.. Bizim masada mı birşey vardı anlamadım.. Hepsi mi tatlı, hepsi mi fıstık olur?? Tesadüfün bu kadarı :)

4 yorum:

sebnemsblog dedi ki...

Çok güzel bir gündü çooook :) tatlım benim sen ne kadar güzel bir insansın, seni tanıdığım için aynı masaya denk geldiğimiz için çok şanslı hissediyorum kendimi, en kısa zamanda serap, Ebrar, Arzu, Tuğçe bir araya gelelim olur mu:) özlerim ben sizi:)

Unknown dedi ki...

Canım benim ya ben de seni tanıdığım için çok mutluyum :)) ben de sizi çok özlerim en kısa zamanda arayı soğutmadan hemen görüşelim :) öpüyorum seni çok

bademlebuduk dedi ki...

keyfiniz yüzlerinizden okunuyor, evlenme teklifi ise ayrı bir güzellik :) sevgiler.

Unknown dedi ki...

Evet canım çok keyifliydik :)