27 Mayıs 2013 Pazartesi

Hayat kurtaran yandan saç modelleri..

İtiraf edelim hanımlar yandan saçın kendine has bir çekiciliği var.. Yani en azından öyle olmasa Hollywood ünlüleri tarafından bile bu kadar tercih edilmezdi değil mi ama :) Ben de genelde bir davete giderken hareketli bir şekilde fönlenmiş ve yandan sade bir şekilde toplanmış modelleri tercih ediyorum.. Hatta günlük hayatta bile elim sürekli saçıma gidiyor ve alıp bir omuzumun üzerine koyuyorum nedense.. Tek taraflı modellerde püf noktası üst kısımların kusursuz bir şekilde düz olması ve altlara doğru dalgalanması kesinlikle.. Tabii bir de saçların mutlaka uzun olması, kısa saçlarda asla aynı etkiyi yaratmıyor.. Zaten kısa saçlara yakışan modeller çok az maalesef.. O zaman ne yapıyoruz? Bol bol bakım yağları, en doğal en güzel şampuanlar, sağlıklı beslenme falan saçlarımızı uzatmaya çalışıyoruz.. Bu arada 2 ayda bir kuaföre uğramayı da ihmal etmeyin uzatacağım derken.. Sonuçta saçınızın ucundaki cansız kısımları aldırmazsanız uzamasının daha hızlı olacağını düşünmeyin sakın.. Mesela benim saçım o kadar yavaş uzuyor ki kuaförüm bana "Aylincim senin 2 ayda bir gelmene gerek yok, sen 4 ayda bir gelsen de olur" dedi :( Umarım sizde durumlar benim gibi değildir..

Sizi hemen en alttaki fotoğrafa alayım..













Bir de böyle saçımı yandan toplayayım derken paçoz olmaktan öteye gidemeyenler var :) Ay bu kıza ısınamadım bir türlü nedense.. Robert'ı aldattı diye herhalde ama yok ya bu kızda var bir tuhaflık.. Ne dersiniz??

5 yorum:

☣ Kirazlı Dondurma ☣ dedi ki...

Diğer hatunlardan asalet fışkırırken Kristen Stewart sınıfın bitlisi gibi olmuş :D :D

Unknown dedi ki...

Ahahaha aynen, çok güzel tarif etmişsin :)

Lilith dedi ki...

Yandan saç çok cool bence bende hiç haz etmiyorum Kristen Stewarttan:P

Mualsar dedi ki...

Blogunuzu beğeniyle takip ediyorum.Yazılarınızı blogumda yayınlamak istiyorum http://lavellocat.weebly.com/index.html İzin verir misiniz ?

Unknown dedi ki...

Yazıları yayınlamak derken tam olarak anlayamadım açıklar mısın?