7 Mayıs 2013 Salı

Clinique Chubby Stick Intense "Curviest caramel"..

Sizleri bundan sonraki en favori rujlarımdan birini tanıtmak istiyorum.. Clinique markasının chubby sticklerinin yenisi olan intense serisinden aldığım "Roomiest rose" ile ilgili yazımı buradan okuyabilirsiniz.. Chubby sticklerin yapısını da beğeniyordum ama intense serisi onlara oranla çok daha nemlendirici bir yapıya sahip.. Oldukça yoğun bir şekilde renk verme özelliği çok güzel.. Ayrıca dışarıdan görünen renk ne ise aynısını dudakta da görebiliyorsunuz.. Gelelim bu rengine.. Curviest caramel.. Çok iddialı konuşuyorum bu renkten bundan sonra vazgeçemem!! Tam da aradığım tam anlamıyla dudak rengi.. Kolayca her ortamda kullanıma uygun güzel bir dudak rengi ruj arıyordum.. Kesinlikle aradığımı buldum.. Çok yoğun sürmeme rağmen dudakta yokmuş gibi duruyor, o kadar doğal ki.. Bilmiyorum siz beğendiniz mi ama ben dudaktaki duruşuna bayıldım.. Hem pembe, kırmızı, şeftali gibi tonlardan daha farklı bir renk.. 

Normal fiyatı 49 tl, Tekin Acarda Turkcell kullanıcılarına %20 indirim vardı, böylece 39 tl'ye gelmiş oldu.. Siz de bu chubby sticklerden almayı planlıyorsanız kaçırmayın derim..

Dudağımda biraz pembe gibi görünse de değil aslında, kolumdaki duruşu gerçek rengini yansıtıyor :)



















2 yorum:

pekbilmiş dedi ki...

öyle bir anlatmışsın ki resmen koşup alasım geldi :D böyle dğal renklere bayılıyorum!!!

Unknown dedi ki...

Ne yapayım canım ya bayıldım resmen :) valla al bence pişman olmazsın..