5 Şubat 2014 Çarşamba

Batiste Dry Shampoo/ Kuru şampuan

Kuru şampuanlara olan hayranlığımı ve onların varlığına ne kadar minnettar olduğumu beni takip edenler bilir. Çünkü saçlarım ince telli ve saç diplerim çok çabuk yağlanıyor. Her gün saçı yıkamak da saça zarar verdiği için yıllardır aradığım çözümü kuru şampuanlarda buldum. Saçımı yıkamadığım günlerde yağlı ve sönük görünümden kurtulmak için çok yardımcı oluyor! Peki nedir bu kuru şampuan? Adı kulağa ilk duyduğumuzda çok garip gelse de günümüzü kurtarması sayesinde vazgeçilmez saç ürünlerimizden olmaya aday. Kuru şampuana aslında bir nevi sprey formunda pudra da diyebiliriz. Saça sıkıldığında bembeyaz oluyor, bu görüntü beni hep gülümsetiyor, sanki aynada yaşlanmış halimi görüyor gibi oluyorum :) Saçın yağlı kısımlarına 30 cm mesafeden sıktıktan sonra saç diplerine parmak uçlarıyla hafifçe masaj yaparak pudralı görünümden kurtuluyoruz. Daha hacimli bir görünüm elde edebilmek için ben fırça yardımıyla tarıyorum, böylece hem pudra kalıntıları gidiyor hem de saçlarım daha güzel görünüyor. 

Bugüne kadar Batiste denediğim 3. kuru şampuan markası. Klorane'i çok beğenmiştim, detayları okumak için TIK TIK. Got2b markasının kuru şampuanını ise hiç beğenmedim, okumak için TIK TIK. İngiltere'nin 1 numaralı kuru şampuan markası Batiste'nin Sephora mağazalarında satılmaya başladığını duyunca hemen alıp denemek istedim. Aslında amacım Batiste XXL'ı almaktı ama kalmadığı için Fresh (cool & crisp) çeşidini aldım. Çok fresh bir kokusu var. Bugüne kadar kullandığım kuru şampuanlar arasında en iyisi diyebilirim. Tam istediğim özelliklere sahip, azıcık bir miktarı bile saçlarımı yağlı görünümde kurtarıyor, saçlarıma hacim kazandırıyor ve çok da güzel kokuyor. Bundan sonraki hedefim ise XXL'ı denemek, ekstra hacim kazandırma özelliği olduğu için onu çok merak ediyorum. 

Kuru şampuan tam da aradığım ürün diyorsanız Batiste'yi denemenizi tavsiye ederim. Belki de benimle aynı probleminiz var ve kuru şampuan çözümü olabilir. Batiste kuru şampuanları Sephora mağazalarında bulabilirsiniz, fiyatı 24 tl.







İçindekiler..







Saça sıkıldıktan sonraki görünümü







Üstteki saçlarımın kuru şampuandan önceki hali, gördüğünüz gibi oldukça yağlı bir görünümü var. Alttaki ise kuru şampuandan sonraki hali, sanki yeni yıkanmış gibi duruyor değil mi?




Batiste'nin bir de vişneli çeşidi gelse ne de güzel olur :)

Hiç kuru şampuan kullandınız mı? Denemeyi düşünür müsünüz? Hadi yorumlarınızı paylaşın benimle ^_^

7 yorum:

Marstandusenkadin dedi ki...

Benim saçlarım da seninki gibi ince telli ve çabuk yağlanıyor. Her gün yıkamaktan çok sıkıldım :/ Batiste'yi hemen alıp deneyeceğim :)

makyajj parfumm dedi ki...

Hic kullnmadim kuru sampuan cok istedim kullanmayi ama nezaman elim kuru sampuana gitse sacimda kepek gibi beyaz beyaz kalacagini dusunp vazgctim hep :)) oyle birsey olmuyor degil mi ?

Unknown dedi ki...

Mutlaka denemelisin ;)

Unknown dedi ki...

Yok canım olmuyor, pudra da uçup gidiyor.

Unknown dedi ki...

İlk defa gördüm, denenebilecek bir ürün gerçekten. Bu arada mimlendin:) linki:
http://makyajurunlerm.blogspot.com.tr/2014/02/mimlendim-gunu-neseli-zebra.html

Unknown dedi ki...

Böyle bir ürüne ihtiyacın varsa kesinlikle denemelisin :)

Unknown dedi ki...

bnısparta yasıyorum ve burada sephora yok başka nerelerde bulabilirim :(