19 Mayıs 2014 Pazartesi

Pronail ile cilt bakımı

Soma'da yaşanan facia hepimizi çok üzdü, hepimizin başı sağolsun! Ölenlere Allah'tan rahmet, sevdiklerine de sabır diliyorum. Yaşananları unutmak çok zor, eminim hiçbirimiz de unutmayacağız. 

1 haftadır bu acı olay nedeniyle blogda paylaşım yapmıyordum, içimden paylaşmak gelmedi, bekleyen birçok post var, bugünden itibaren onları paylaşmaya başlıyorum.



Evde ne kadar fazla bakım ürünü olsa da, cildime en iyi şekilde bakmaya çalışsam da arada bir uzman ellerde bakım yaptırmak çok iyi geliyor. Fakat bakım yaptırmak için güvenilir bir güzellik salonu bulmak zor, hem profesyonel, hem hijyenik hem de işinin ehli güzellik salonlarını tercih etmek gerekiyor.


Ben de bu nedenle Bağdat Caddesi'nde uzun süredir yanından geçtiğim fakat bir türlü uğrama fırsatı bulamadığım Pronail'e gittim. Pronail aslında dünyanın 89 ülkesinde kendini ispatlamak el ayak bakımı ve güzellik salonu zinciri, üstelik Türkiye'de bu alanda tek. Manikür, pedikür, kalıcı makyaj ve cilt bakımı gibi hizmetler sunuyorlar. Pronail salonlarında dünyanın en büyük tırnak ürünleri patentlerine sahip markası CND'nin de uygulamaları yapılıyor. Ayrıca cilt bakımları da Amerika'nın en güvenilir cilt bakım markası Pharmagel ile yapılıyor.


















Pharmagel markasının bana uyguladıkları tüm ürünlerini çok sevdim, ama özellikle peeling ve toniğine bayıldım! En kısa sürede evde kullanmaya başlamak istiyorum.






Maskesi de oldukça güzel, cildi derinlemesine temizliyor.






Ve sonuç.. Cildim ışıl ışıl, resmen nefes aldığını hissediyorum. Her ay yapamasak bile en azından 3 ayda bir cilt bakımı yaptırmakta fayda var. 





Pronail Bağdat caddesi mağaza müdürü Gülşah Hanım çok ilgili ve çok şekerdi! Cilt bakım uzmanı Can Bey ise çok profesyonel ve inanılmaz güzel cilt bakımı yapıyor. Bundan sonra ara ara mutlaka Pronail'e uğramayı düşünüyorum.




Cilt bakımı ve diğer uygulamalar için güvenilir bir mekan arıyorsanız Pronail'i denemenizi tavsiye ederim. Bağdat Caddesi, Astoria, Capacity, Trump Towers, Göktürk, Aqua Florya, Metrocity, Marmaraforum, Carousel ve Adana mağazaları mevcut. Özellikle İstanbulda olanlar için birçok şubesi mevcut, mutlaka biri size yakındır ;)

2 yorum:

audrey dedi ki...

ben de bir kaç defa maniküre gitmiştim buraya..

luna dedi ki...

Cilt bakımının fiyatı ne kadardı Aylin.