5 Mayıs 2014 Pazartesi

TONI and GUY Glamour Spritz and Shine Liquid Mousse

Bir süre aradan sonra nihayet yazı yazabilmek için fırsat bulabildim! Hemen uzun zamandır siz göstermek istediğim bir ürünle başlıyorum. TONI and GUY Glamour köpük! 

Her zaman bahsettiğim gibi benim saçlarım ince telli ve oldukça dalgalı. Evet genelde fotoğraflarda çok belli olmuyor çünkü saçlarım çok ilginç, saç kurutma makinesini gördüğü anda hemen düzleşiyor :) Fakat iyi bir ürün kullanıp vigoyla kuruttuğumda kıvırcığa yakın dalgalı oluyor! Birçok farklı ürün kullandım fakat hiç birinde bu köpükten aldığım verimi alamadım. 

Normalde saç köpüğü kullanmayı sevmem çünkü köpüklerin büyük bir çoğunluğu saçları inanılmaz sert ve kalıp gibi yapıyor. Oysa ki doğal duran dalgalı saçlar her zaman daha güzel! Toni and Guy'ın bu ürününü kullanmaya başladığımdan beri saçımda hem istediğim dalgaları elde ediyorum, hem de asla kalıp gibi olmuyor. Üstelik saçlarımın da ışıl ışıl görünmesini sağlıyor. 

Uygulama şekli: Ben genelde banyodan sonra saçlarımın nemini bir havlu yardımıyla aldıktan sonra köpüğü uygulamayı tercih ediyorum. Ardından vigoyla kurutunca bu güzel dalgalara sahip oluyorum. Bazen ıslakken sürdüğüm yetersiz kalırsa kuru saça da uyguladığım oluyor. 

Kullanımı: Kutuyu çalkaladıktan sonra ters çevirerek avucuma azıcık sıkıyorum, dikkatli olmakta fayda var çünkü diğer köpüklerden çok daha fazla kabarıyor. Miktarını ayarlamak biraz zor olabilir.







Birçok noktada, Gratis ve Watsonslarda bu köpüğü bulabilirsiniz. Fiyatı 36 tl. 

Hiç yorum yok: