1 Ağustos 2012 Çarşamba

Dövme yaptırmaya cesareti olanlar buradan buyrun..

Uzun zamandır dövme yaptırmak isteyip bir türlü cesaret edemiyordum.. En sonunda bari tatildeyken geçici yaptırayım hoşuma giderse gerçeğini yaptırırım diye yola çıkarak kolumun iç tarafına "26" rakamını geçici dövme yaptırdım. Neden 26 diye merak edenler hemen açıklayayım uğurlu rakamım. Özünde garip bir insan olduğum için uğurlu rakamım da 3,5 ,8 gibi tek haneli rakamlar değil :) Gerçi bana neden 26 diye soranlara eşim "benim gibi bir adamla evlendiği günün tarihi hehehe" dese de gerçek bu :)

Neyse ben bu dövmeyi yaptırdım kadın sağolsun bu kadar basit birşey istememe çok şaşırdığından mı olsa gerek dövmeyi çok kötü yaptı, neyse ki 10 gün bile dayanmadı ve çıktı. Benimki de kafa 5 TL verip geçici dövme yaptırırsan olacağı bu :):) 

Bu kısa tecrübemden size tavsiyelerim; 
  • Dövme yaptıracaksanız kesinlikle çok sevdiğiniz ve asla sıkılmayacağınızı düündüğünüz bir şekil seçin!!
  • Kolunuz, eliniz, boynunuz gibi sürekli görebileceğiniz bir yere yaptırmayın, bazen görmekten içinize sıkıntı basabiliyor
  • Eşiniz, sevgiliniz, aileniz, hayatınızda sürekli olan kim varsa bu dövmeden rahatsız olmamalı çünkü onlar sizden fazla görecek.
  • Parça parça birçok yerinize dövme yaptırmayın, dövme yaptırmak bağımlılık gibi, başlayınca durmak zor oluyormuş.. Emin olun sildirmesi çok çok zor ve acılı..
Bu kadar açıklamadan sonra  gelelim hoşuma giden birkaç dövme modeline..









Bu arada dikktali olmakta fayda var, dövme olayına kendinizi fazla kaptırıp kendinizi bu halde bulabilirsiniz..


Hiç yorum yok: