20 Ağustos 2012 Pazartesi

RIMMEL Exaggerate Liquid Eye Liner- Rimmel Eye liner



Sizlere bir itirafta bulunmak istiyorum, makyaj konusunda ilk kez asla kullanmam dediğim ürünlerden birini aldım, buna "tükürdüğünü yalamak da diyebiliriz" :) Asla Eye liner kullanmam diyordum, çok abartılı, çok yapay geliyordu. Ama ne oldu?? Baktım ki istediğim görünüme siyah göz kalemi ile ulaşamıyorum ben de almaya karar verdim. Birkaç markanınkine baktım fakat en sonunda Rimmel'inkini aldım, yapısı güzel geldi, fiyatı da uygun 14,99 TL. Eve gelir gelmez denedim, ilk kez Eye liner kullanmama rağmen oldukça başarılı olduğumu görünce sevindim kendi kendime :) Bundan sonra çok daha çarpıcı bakışlara sahip olabilirim :P




Çok küçük geldi gözüme ama sanırım daha önce kullanmadığımdan, bir söz vardı neydi alışmadık birşeyde birşey durmazdı neydi o :):)

Hiç yorum yok: