31 Ağustos 2012 Cuma

Sizin ağzınızı yüzünüzü yirim benn.. #1


Hayvanlara karşı özel bir ilgim var, fakat sadece yumuşak ve tüylü olanlara karşı. Yoksa aralarında çok sevimsiz ve korkunç olanlar var.. Bir de psikolojik olduğunu düşündüğüm bir problemim var. Yumuşak ve tüylü bir hayvan gördüğümde mutlaka ona dokunmak istiyorum. Zaman zaman bu problemin başıma iş açtığı da olmuştur. Misal, 10 yaşındaydım sanırım, halamlara gitmiştik, birçok hayvan besliyordu halam ve kazları da vardı. O anda kazlardan biri bana çok beyaz ve çok yumuşak göründü, dokunmam gerekiyordu kendime hakim olamadım. Bilin bakalım ne oldu meğer o yavru kazmış, anne kaz yavrusuna birşey yapacağımı düşünüp beni kovalamaya başladı. Babam zor aldı beni önünden.. Neyse bu problemimle yaşamayı öğrendim sanırım.. 

En çok istediğim şeylerden biri de bahçeli bir evim olsun ve salak suratlı bir köpeğim olsun (köpekleri genelde salak diye severim, birazdan resimlere baktığınızda neden öyle dediğimi anlayacaksınız, çok şaşkın bakışları oluyor ve buna bayılıyorum), istediğim zaman onu mıncıklayayım.









Hiç yorum yok: