23 Mart 2013 Cumartesi

1960'lara geri dönüş..

Vintage genelde her kadının hoşuna gider ya ilerleyen günlerde bunun çok daha abartılmışını görmemiz mümkün.. Anneleriniz genç kızlık dönemlerinden kalma elbiselerini sakladılarsa eğer onları yavaştan çıkarmaya başlayın bence.. Çünkü bildiğiniz 1960 lardan kalma kıyafetler moda oluyor.. Ben bu yazıda sadece elbiselere değinmek istiyorum çünkü bence en ilginci onlar.. Hadi bakalım nasıl modeller varmış..Bakalım siz beğenecek misiniz? Yorumlarınızı paylaşın lütfen..


Bu elbise muhtemelen şık bir davette giyilmek niyetiyle tasarlanmış..Hoş bir kesimi var, siyahın asalatiyle de birleşince neden değerlendirilmesin??


Bence 1960lar için bile farklı bir tasarım olmuş.. Biraz fazla ciddi sanki ne dersiniz??



Valla bu hiç 1960 lar gibi durmuyor, giy bunu git nişana düğüne herkes son moda diye düşünür değil mi ama??



Hah işte bu tam 60lara yakışır bir elbise.. Hem rengi hem modeli.. Eski Türk filmlerini hatırlattı bana :)



Ay işte buna bayıldım.. Çok şeker değil mi?? Tam yazlık bir davette giymelik.. Muhteşem..Ey tekstil firmaları sesimi duyun o çiçek deseninden şimdiki kıyafetlere de istiyoruzzz..




Bu da ortaya karışık.. Hem 60lar hem günümüz gibi.. Ama çok şeker bu da..




Kesinlikle favorim.. Elbisenin kesimi, üzerindeki minik minik çiçekler beni benden aldı..Hele o yarım hakim yaka yok mu..


Bu çok fazla kadının tercih edeceği bir renk değil sanırım.. Ama içindeki kahverengiler beni cezbetti sanırım.. Kesinlikle giyebilirim..

Hiç yorum yok: