2 Mart 2013 Cumartesi

Mavi gözlüler için marjinal bir makyaj önerisi..

Ah benim de gözlerim mavi olsa ne makyajlar yapardım ne makyajlar.. Küçüklüğümden beri hep renkli göz meraklısı oldum, maviden çok yeşil olmasını tercih ederdim aslında.. En kötüsü de babamın ve annemin de gözleri yeşil, hem de ne yeşil çok güzel mavi-yeşil karışımı bir renk olmasına rağmen benimkileri kahverengi olması.. Neyse ya çok şükür ki gözlerim sağlıklı, en önemlisi de bu değil mi ama :) 

Mavi gözlü olsaydım kesinlikle bu makyajı denerdim.. Kullanılan malzemelerin renkleri gerçekten çok farklı.. Bakalım nelermiş?? Göz kapağına sedefli bej ve bronz karışımı bir farı güzelce sürelim, sonra çok koyu olmayan bir kahve ile göz kenarlarına ve göz çukurlarına gölge yapalım, evet çok ilginç ama gri bir eyeliner ile gözleri güzelce belirginleştirelim, son olarak da alt kirpiklerin sadece kenar kısımlarına turkuaz bir kalem sürelim ve güzelce fırça yardımıyla yayalım..

Nasıl beğendiniz mi ne dersiniz?




Hiç yorum yok: