9 Haziran 2013 Pazar

Neler almışım ben :)

Aeropostale markası geç keşfedip bundan sonra bırakmayacağım markalar arasında.. Spor ve rahat giyinmeyi seven biri olduğumdan kesinlikle bana hitap ediyor..Kendisi Amerika giyim markalarının idollerinden.. Fiyatları çok da yüksek olmamasına rağmen ürünler çok kaliteli.. Zaten mağazaya girdiğinizde kendinizden geçmeniz muhtmele, herşey o kadar rengarenk ki.. Bugüne kadar uğramadıysanız mutlaka uğrayın derim.. Birçok yerde mağazaları var. Üstelik genelde kampanyalar oluyor, 2.ye %50 indirim, 4 al 3 öde gibi.. Ben de 4 al 3 öde kampanyasına dayanamayıp bu t-shirtleri aldım.. Hatta elimde sadece 4 tane değil daha fazla vardı ama bazılarını bırakmak zorunda kaldım, abartmamak lazım değil mi :( Benim aldıklarımın fiyatları 29.90-39.90 arasında değişiyordu. Favorim şu diyemiycem çünkü hepsine bayıldımm.. 

Nasıl siz de beğendiniz mi bu t-shirleri??








2 yorum:

bircanın renkli dünyası dedi ki...

İYİ GÜNLERDE KULLAN TATLIM :D

Unknown dedi ki...

Tesekkür ederim :)