18 Haziran 2013 Salı

The Balm "Put a lid on it" göz farı bazı..

The Balm markasının ürünlerinden sık sık bahsediyorum ama bu far bazına özellikle dikkatinizi çekmek istiyorum.. Özellikle yaz aylarında göz makyajı gözümüzde çok fazla kalmıyor maalesef hemen akıp gidiyor. Ayrıca cilt tipine göre bazılarımızda sadece yazın da sürekli durum bu şekilde, göz makyajının kalıcı olmadığından şikayet ediyorlar. Ben de hemen the balm'ın "put a lid on it" göz farı bazını tavsiye ediyorum artık.. Bu kadar uygun fiyata bu kadar performansı yüksek bir far bazı bulmak cidden inanılmaz!! Performansının ne kadar iyi olduğu belirtmek için şu örneği verebilirim, bir gün sabah 7 de makyaj yaptım akşam 8 de eve geldiğimde far hala gözümün üzerinde çok az bozulmuş bir halde duruyordu..  Göz kalemlerinde ise çok daha etkili.. Kendi minicik ama marifetleri çok büyük bir baz kendisi :) Üstelik kurabiye gibi bir kokusu var, çok hoş.. Normal fiyatı 20 tl civarında ama ben anneler günü indiriminde 10 tl gibi inanılmaz bir fiyata aldım.. The balm markasını Gratis mağazalarında bulabilirsiniz..

Sizin de göz makyajının kalıcılığına dair problemleriniz varsa bu ürünü şiddetle tavsiye ederim!!






















7 yorum:

Unknown dedi ki...

bebikoooo inanamıyorum ben bunu yazacaktım sonra dedım kı bunu sonra yazıım mary lou yu once yazayım :) sonra sende okuyunca yupppiii dedimmm temız yureklım yazmıs kiii :)

Unknown dedi ki...

Kuşum benim sensin asıl temiz yürekli :) meleğim benim :)

wishingbeauty blog dedi ki...

uzun süredir alsam mı almasam mı diye düşündüğüm bir üründü.postunu okuduktan sonra mutlaka almaya karar verdim:)

Unknown dedi ki...

Mutlaka almalısın pişman olmazsın ;)

Irmak Sipahioğlu dedi ki...

Ben de çok memnunum bu bazdan :)

Fiyat edit: İndirimsiz 27, indirimle 13.5 tl :)

İndirimle gerçekten çok uygun bir fiyata geliyor.

www.irmak-s.blogspot.com

Esra dedi ki...

senin deneyiminden sonra sanırım ben de en kısa zamanda edineceğim bir tane :)

Unknown dedi ki...

Al mutlaka pisman olmazsin :)