20 Haziran 2013 Perşembe

Nuxe Micellar Cleansing Water - Hassas ciltler için makyaj temizleme suyu

Bioderma'nın Sensibio H2O'su bitince Nuxe'un çok merak ettiğim bu makyaj temizleyicisini merak ediyordum hemen aldım.. Bir kadının hayatında  ne kadar önemli değil mi makyaj temizleyicisi? Yüzümüze makyaj yaparken bir sürü şey sürüyoruz, akşam eve gelince de hemen çıkıversin istiyoruz.. Bioderma Sensibio H2O kesinlikle bunu başarabilen bir üründü.. En zor makyajları bile kolayca çıkarıyordu.. Sanırım Bioderma'dan sonra bunu demekle büyük hata yaptım.. O kadar mükemmel bir üründen sonra ne denesem yanında sönük kalır, biraz haksızlık oldu galiba Nuxe'a :)

Gelelim ürünümüze.. Bu aralar gül kokulu ürünlere takmış durumdayım.. Ama öyle buram buram gül kokmasını istemiyorum, çok fazlası da midemin kalkmasına sebep oluyor.. O açıdan bu makyaj temizleyicisi kesinlikle ideal.. Çok soft bir gül kokusu var, hatta güle benzer çiçek kokusu desem daha doğru olur.. Üzerinden yazdığında göre misel formülü ve içinde çiçek suları yer alıyor. Pamuk üzerine gerekli olduğu kadar dökerek makyajımı çıkarıyorum. Makyaj çıkarma özelliği Bioderma kadar iyi olmasa da fena değil.. En iy özelliklerinden biri paraben içermemesi.. 100 ml'in fiyatı 20 küsür civarındaydı sanırım.. Sırf meraktan aldım, bir daha alacağımı sanmıyorum.. Bundan sonra Bioderma'ya dönüş vaktidir :)

Siz de denediniz mi bu ürünü??









2 yorum:

wishingbeauty blog dedi ki...

merhabalar,
yazılarını severek okuyorum.nuxe henüz denemediğim bir marka ve çok ilgimi çekiyor.paraben içermemesi çok önemli tabi,mutlaka denemek isterim.sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim :) merak ediyorsan mutlaka dene ama beklentini çok yüksek tutma bu ürün konusunda..