21 Mayıs 2012 Pazartesi

Hint Yağı- Uzun kirpikler



Hangimiz istemeyiz ki böyle kirpiklere sahip olmayı? İnanın benimkiler ancak bunların yarısı kadar :( Biliyorsunuz uzun zamandır kirpiklerimi uzatıp gürleştirmek için elimden geleni yapıyorum, neredeyse tellibabaya gidip dua edicem yani o derece taktım. En son keşfim de "Hint yağı".. Arkadaşım Ümranla bir gün otururken hint yağı kirpikleri uzatıyormuş dedi ve biz soluğu Watsons da aldık. 5 lira gibi çok ucuz bir fiyatı var ve umarım işe yarar. Nasıl uyguluyoruz peki? Akşamları yatmadan önce kulak çubuğunu şişeye daldırıyorum sonra kirpik diplerine ve tüm kirpiklerime sürüyorum. Bakalım sonuçları görüp sizinle paylaşıcam. Bu arada saçlara da çok iyi geliyormuş, uzamasını hızlandırıyor aynı şekilde.. Aslında hint yağı bilinen en iyi müsil ilaçlarından biriymiş, eskiden de doğumu hızlandırmak için kullanılırmış. Fakat ağızdan almanın zararları olduğu keşfedilmiş. Bu nedenle napıyoruz sadece kirpik, saç ve kaşlarımıza uyguluyoruz..

Bakalım bu resimlerdeki kirpiklerin yakınından geçebilecek miyim.. Dua edin benim için..


Hiç yorum yok: