27 Mayıs 2012 Pazar

MAYBELLINE Instant Anti-age TheSmooter Primer- Makyaj bazı



Sizlere benim için olsa da olur olmasa da olur bir ürünü tanıtmak istiyorum. Watsons da 3 al 2 öde vardı geçen hafta, iki ürün aldım ve bu da bedavaya geldi. Çok dikkatimi çekti acaba Benefit'in Porefessional'ına rakip olabilir mi diye düşündüm çünkü elime sürdüğüm anda inanılmaz kadifemsi bir his bıraktı tenimde. Fakat yüzüme uyguladığımda gördüm ki tek sağladığı avantaj sürme esnasında yarattığı yumuşaklık hissi. Demek ki neymiş iyi şeyler ucuza bulunamıyormuş. İyi kozmetikler çok pahalı ama bence bu iyi olmalarından kaynaklanıyor, özellikle ciltle ilgili olanlar çok önemli. Kullanılan ürünler ya iyi markalardan ya da doğal ürünler olmalı bence. Neyse ürüne dönelim fiyatı 18-19 TL civarında sanırım. Ama ben tavsiye etmiyorum sizlere..


Hiç yorum yok: