6 Kasım 2012 Salı

Nasıl yardımcı olabilirim?? #3



Bugüne kadar yazmış olduğum "nasıl yardımcı olabilirim" yazılarını hazırlarken de eğlenmiştim ama bu seferki gerçekten bambaşka.. Bu aramaları yapan arkadaşlara akıl fikir, okuyan sizlere de iyi eğlenceler diliyorum :)


tirnak cilek modeller : kesin bunu "mini mini birler, çalışkan ikiler" grubuna dahil olan bir arkadaşımız aramış. Kıyamam.. böyle tırnaklarına çilek yapıştırıp dolaşası var demek ki.. Ne yapsın, geçer zamanla..

kisa sacli sarisin türk : Bu ne şimdi? Bir insan hangi kafayla böyle bir arama yapar Allah aşkına? "Kartel bir numara, cehennemden kaçan çılgın türk" gibi, bu ne ya.. Neyin peşindesin? Hayır yani kısa saçlı sarışın bir türk bulacaksın da ne olacak?? Türkler sarışın kısa saçlı olunca daha mı farklı görünüyor?? Anlamadım, anlamak da istemiyorum.

far paleti göz renklerine göre : Armut piş, ağzıma düş.. Arkadaş herhalde benim göz rengime uygun far renkleri nelerdir? Bu renklerden bir far paleti nasıl oluşturabilirim? diye sormak istemiş ama olmamış. Canım önce sen bir göz rengini söyle, sonra far paletini düşün. Aramaya bak, çay demle ya pesss..

gülben ergenın parfümü : Merak ediyorum, bu aramayı yapan kişi acaba gülben ergen'i bir yerlerde gördü de parfümünün kokusunu aldı da ondan mı bilmek istiyor, yoksa onun parfümünü kullanırsam ben de onun gibi olabilirim diye mi hevesleniyor? Bence kesinlikle ikinci seçenek.. Sonra da genç kız evden ünlü olma hayaliyle kaçtı diye haberler okuyoruz. Allah korusun!!

cekici mavi gozler : Bu aramayı yapan kişi ya bir sapık ve mavi göz fetişistliği var, ya da mavi gözlü bir bayan ve nasıl makyaj yaparsa daha çikici görüneceğini merak ediyor. Birincisiyse blogumdan uzak dursun.. İkincisiyse de doğru düzgün arama yapmayı öğrensin, o ne öyle sapık gibi..

70 yaşında nasıl görüneceğim : Şimdi güzel kardeşim ben senin ismini cismini bilmem, neye benzediğini de bilmem. Nasıl bulmayı umuyorsun 70 yaşında nasıl görüneceğini? i-phone'un varsa orda bir aplikasyon var bununla ilgili, hah işte onu yükle bak. Uğraştırmayın beni böyle abuk sabuk şeylerle..

kece kuru kafa : keçe.. kuru kafa.. ayrı ayrı ikisi de bu sezon moda ama ikisini bir arada aramak da nerden çıktı? kafan güzel mi canım senin?

inanılmaz saç örgüleri : Çok heyecanlı bir kızımız saçını örmeye karar vermiş, sonra da muhtemelen demiş ki madem örüyorum bari herkes bayılsın, kimse gözünü alamasın falan. Sonra oturmuş google'a bunu yazmış. Noldu canım geçti mi artık heyecanın, bulmuşsundur blogumda rahatla :)

guzel sac modeli yarat : Hay haaay.. Burda mı yersiniz paket mi yapalım?? Artık emrivakiye dönüştü aramalar, bilmem fark ettiniz mi?

çinko oksiti en yüksek pisik kremi : Bunu arayan kişi de kesin pimpiriklinin teki. Ellerini günde 30 kere yıkayan, kapının kollarına selpakla dokunan sonra da pişik kreminde de çinko oksiti en yüksek olanını arayan biri.. Kaç kişinin aklından geçer ki çinko oksiti en yüksek olsun diye? Bir kere her şeyin bir dozu var olması gereken, fazlası zarar..

parfum ukrayna : İşte bu tam bomba.. Arkadaş yememiş, içmemiş merak etmiş Ukrayna'daki kadınlar hani dünyaca meşhur çok güzel, çok çekici falan ya.. Acaba ben de onların kullandığı parfümden kullanırsam onlar gibi olur muyum diyor herhalde.. Canım o işler parfümle olsaydı ohhoooo parfümeri sahipleri dünyadaki en çekici insanlardan olurdu.. Değiştir sen bu kafayı yoksa hayat senin için çekilmez olur.. Bir de bakmışsın önüne gelene "baraber dujjjj" demeye başlamışsın :):):)






Hiç yorum yok: