27 Kasım 2012 Salı

Avon Care Sheer Gloss dudak parlatıcı..


Son zamanlarda Avon ürünleri almaya başladım nedense.. Normalde çok fazla favori ürünüm yok ama farklı şeyler denemek istiyorum sanırım bu aralar.. Bu dudak parlatıcının fiyatı da çok uygun olduğu için aldım, 5.90 dı sanırım, bir de dudak ürünlerine karşı zaafım var malum.. Gelelim değerlendirmeme.. jojoba yağı içeriyor normalde dudakları çok daha fazla nemlendirmesini beklerdim ama yeterince nemlendirmediği için dudaklarımın kenarlarında birikti ki bu en hoşlanmadığım şeydir. Bunun dışında dudakları hafif bir pembelik verdiğini belirtiyorlar ama ben bu konuda da etkisini göremedim. Ama sanırım bunun nedeni benim dudaklarımın renginin koyu olması, çok açık pembeler bende asla belli olmuyor. Bir daha alır mıyım sanırım tercih etmem..





Hiç yorum yok: