22 Kasım 2012 Perşembe

Yves Rocher Sexy Pulp Mascara - Ultra Hacim Maskara



Yves Rocher, Body Shop vb. tarzda markaları gerçekten beğeniyorum. Ne bileyim sanki bana daha doğal daha zararsızmış gibi geliyor. Yves Rocher'ın bu maskarasının methini uzun zaman önce duymuştum. Hazır indirim varken alayım dedim. Normalde 45 TL olan maskarayı %30 indirimle 30 TL'ye aldım bir de bir sonraki postumda tanıtacağım allığı hediye olarak verdiler daha ne olsun :)

Bu maskaranın 3 rengi var, siyah, kahverengi ve lacivert. Ben 2 numara yani kahverengiyi aldım. Bugüne kadar hiç kahverengi rimel kullanmamıştım, ama anladım ki benim kesinlikle kahverengi rimel kullanmam gerekiyor. Neden? Çünkü ten rengim beyaz, saçlarımdan kumraldan sarıya dönük, kirpiklerim de açık renk.. Siz de aynı özelliklere sahipseniz kesinlikle tavsiye ederim.

Fırçasının şekli çok ilginç, orta kısmı daha dar, uç kısımları ise geniş.. Bu da sürme açısından kolaylık sağlıyor. Brezilya palmiyesinden elde edilen balmumundan yapılması nedeniyle kirpikleri tek tek ayırarak hepsine ayrı hacim veriyor. Tüm bunları sağlarken de kesinlikle kirpikleri ağırlaştırmıyor. Ayrıca içince akasya ve pirinç reçinesi , Peygamber çiçeği suyu bulunuyor ki bu da hassas göz çevresinin zarar görmemesini sağlıyor..

Bu rimel kesinlikle favorilerim arasına girmeye aday. Denemenizi tavsiye ederim..










Hiç yorum yok: