2 Kasım 2012 Cuma

KIKO yeni favorim..



Muhteşem bir İtalyan kozmetik markası keşfettim. Aslında keşfetmesi çok da zor olmadı çünkü İtalya'nın her şehrinde her köşe başında mevcut, aynı flormar konseptinde yani. Flormar konseptinde dediğime bakmayın fiyatları çok benzer olsa da kaliteleri kesinlikle çok farklı. Farlar 4,90, rujlar 6,90 , göz kalemleri 4,90 euro. Ama yapıları gerçekten inanılmaz. Üstelik bir çok pahalı markada bulamadığınız ruj renklerini Kiko'da bulabilirsiniz. İtalya'ya giderseniz mutlaka uğrayın ya da giden biri varsa mutlaka sipariş verin, pişman olmazsınız. O kadar beğendim ki her şehirde gördüğüm mağazasına girdim ve mutlaka birşeyler alıp çıktım. Tüm aldıklarımı tek tek tanıtıcam sizlere merak etmeyin. İlk olarak en çok beğendiğim farlardan biriyle başlıyorum.. Çok tatlı, pırıltılı bir kemik rengi mi desem bej mi desem ne desem bilemedim :) sonuç olarak çok hoş ve yapısı çok iyi..








Hiç yorum yok: