26 Ocak 2013 Cumartesi

Çok çok çok kısa saç..

Allahım nolur sen asla saçımı böyle kestirmek zorunda bırakma beni.. Saçım o kadar yavaş uzuyor ki, böyle kestirirsem kendine gelmesi 10 yıl falan sürer herhalde.. Ben asla düşünmem ama bazılarına gerçekten yakışıyor. Bu resimlerdeki kadınların yüzü o kadar güzel ki hiç sırıtmamış bu modeller.. Belki sizin de kafanıza eser de amaan başlıycam bu saça moduna girerseniz aklınızda bulunsun.. Hadi bakalım neler varmış..















Buraya kadar hepsi iyi hoş da aman ha ne kadar moraliniz bozuk olursa olsun, ne kadar çıldırmış olursanız olun sakın ha böyle kestirmeyin.. Sünnet olacak oğlan çocuğu gibi :)








Fotoğraflar :Pinterest

2 yorum:

Gülbeşeker dedi ki...

Üstten 2. Güzellik charlize theron :)) gözlükleri nekadar demode olsada tanıdım, sacını yeni filmi için sıfıra vurmuş, kadindaki cesarete hayranım, hoş milyon dolarciklari banada verseler bende saniye düşünmez kestiririm :)) ya sen Aylincim ^_^

10 sene önce sagdan esmişlerdi kisacik kesmiştim şimdi uzadı hatta fazla uzadı gecen hafta rofle oncesi kestirip kat verdim

Unknown dedi ki...

Valla haklısın canım ya bana da verseler o kadar parayı ben bile kestiririm sanırım, 10 yılda uzamasını göze alarak :)

Valla uzasa da çok kestirme bence, uzun saç gibisi var mı ya..Uzun saç candır :)