28 Ocak 2013 Pazartesi

Zeyna'yı hatırlayan var mı??


Aramızda 30 yaş ve üstü olup da Zeyna'yı hatırlamayan olduğunu sanmıyorum.. 1995-2001 yıllarında yayınlanmıştı ve inanlımaz popülerdi. Herkes Zeyna'ya özenir, saçlarını onun gibi kestirip ona benzemeye çalışırdı.. Devlet gibi hatundu Zeyna ama adı Savaşçı Prenses diye geçerdi.. Koyu renk saçları, mavi gözleriyle de erkeklerin aklını başından alırdı.. Ben de ne izlerdim ama bu diziyi, takrarlarını bile kaçırmazdım..Aradan yıllaaarrr geçti merak ettim acaba meşhur Zeyna ne hale gelmiş diye..  Hadi bakalım neler olmuş..




ÖNCESİ









SONRASI 



Var ya çok büyük hayal kırıklığına uğradım.. Kadın çirkinleştiğinden falan değil, tam tersi Lucy Lawless 45 yaşına göre oldukça hoş görünüyor ama benim kahramanım bambaşkaydı.. Şimdi çok sevimli görünüyor, al bunu romantik komedi filminde oynat kimse yadırgamaz.. Zeyna öyle miydi, kendine göre bir karizması vardı, bir bakışıyla erkeklerin dizlerini titretirdi.. Ben dizilerdeki insanların gerçek hallerini görmeyi sevmiyorum :(


Nasıl şaşırdınız mı siz de benim gibi??

Hiç yorum yok: