17 Ocak 2013 Perşembe

Schwarzkopf Gliss Oil Nutrivite Sıvı Saç Kremi

Allahım ya ne kadar özlemişim yazmayı.. Bu hafta ofiste inanılmaz gergin günler geçirdim, bir sürü hayal kırıklığı, sinir harbi ve gerginlik derken blogumu ihmal ettim. O kadar alışmışım ki her gün yazmaya resmen çocuğum varmış da onu ihmal etmişim gibi geliyor :)

Fotoğraflarını bir süre önce çektiğim ama bir türlü yazmaya fırsat bulamadığım bir ürünü tanıtmak istiyorum size..O zaman yeni yıl modundaymışım, yılbaşı süsünü de sıkıştırmışım araya :)

 Saç bakımında kesinlikle vazgeçilmezim.. Saçlarım banyodan sonra birbirine girdiği ve ayırmak çok zor olduğu için sıvı saç kremleri olmadan açmak gerçekten imkansız. Bu kremden kafama göre 7-8 fıs sıkıyorum, sonra kolayca taranıyor..Gliss'in 7 besleyici bakım yağı içeren bu saç kreminden gerçekten memnun kaldım..Daha önce farklı markalarınkini de kullandım, mesela Down under natural'sınkini.. Şimdilik buna devam, bittiğinde Live Clean'in argan yağlı sıvı saç kremini almayı düşünüyorum, hakkında çok iyi şeyler duydum. Siz de kullandınız mı bakalım bu saç kremlerinden? Tavsiye edebileceğiniz markalar var mı ??Yorumları bekliyorum..




Hiç yorum yok: