27 Ocak 2013 Pazar

Inglot ruj.. Kızıl-kahve #77

Inglot'un rujlarından daha önce kullanmıştım fakat bu diğerlerinden farklı. Bir süre önce Markafoni de mağazalarla eşzamanlı olarak indirime girmişti oradan aldım.. Aslında alırken çok düşünmedin çünkü çok düşünülürse alınmayacak bir renk :) Yani çok iddialı.. Rengin adı kızıl-kahve.. Ben fırça ile değil de parmağımla sürmeyi tercih ediyorum, fırça ile sürdüğümde çok yoğun oluyor gibi geliyor.. Peki nasıl bir makyajla kullanmayı tercih ediyorum?? Siyah bir kalem sürüyorum gözlerime, kumral olduğum için kahverengi rimel tercih ediyorum. Yanaklarıma şeftali allık ve azıcık da bu rujdan. 

Farklı bir renge ihtiyacınız varsa kesinlikle tavsiye ederim. Hafif bir makyajla dudaklarda kesinlikle çok sofistike duruyor.. Fiyatı 9 TL idi sanırım..






Hiç yorum yok: