25 Şubat 2013 Pazartesi

Kalyon oje kurutucu..

Nedense Kalyon'un ojelerini çok beğeniyorum. Gratiste oje kurutucusunu da görünce denemek istedim. Bir kere diğer sprey oje kurutuculardan farklı. Diğerlerinden küçük ve tırnak etlerini kurutmuyor. Hatta tam tersi içeriğindeki besleyici yağlar sayesinde tırnak etlerine bakım yaparak nemlendiriyor. Oje sürdükten sonra 1 dk kadar bekliyorum, sonra üzerine bu üründen sıkıyorum. Hemen kurutuyor ojeyi, parmak uçlarında kalan yağları da ovalayarak tırnak etlerine yediriyorum. Sonuç olarak bu kurutucudan oldukça memnun kaldım, fiyatı da makul 6.75 TL sanırım yanlış hatırlamıyorsam.. Kendisi biraz küçük ama marifeti büyük, şişesi çok küçük hemen biter diye endişelenmeyin, oldukça bereketli kendisi..








1 yorum:

Unknown dedi ki...

En çok merak ettiklerimden biri de bu. Kesinlikle denemek istiyorum.