5 Şubat 2013 Salı

The Body Shop Neroli Jasmin'in dönüşümü :)


 Bugün iki ürünü karşılaştırmak istiyorum..

TBS'un Neroli Jasmin kokusunu bilmeyen ve hatta sevmeyen yoktur diye düşünüyorum.. İşte bu sevdiğimiz, misler gibi kokan koku değişti.. Değişti derken gerçekten değişmiş. Öncelikle şişesi plastikti, cam olmuş.. Sonra adı "Neroli Jasmin" idi, "Indian Night Jasmin" olmuş.. Mağazadaki ilgili kişi birebir aynısı olduğunu söyledi ama ben kesinlikle böyle düşünmüyorum. İkisini de iki farklı koluma sıktım ve üzerinden biraz zaman geçmesini bekledim. Kokladığımda benzediklerini fakat kesinlikle aynı olmadıklarını fark ettim. Bir kere eskisinin kokusu çok daha güzel  ve kalıcı.. Yani ne gerek vardı değiştirmeye dimi? Ya da diğeri de kalsaydı, isteyen onu isteyen bu yenisini alırdı.. Tamam yenisi güzel de eskisinin yeri bambaşka hepimizde.. 

Ne dersiniz hanıımlar?? Siz de eskisine aşık olanlardan mısınız?




Bu resimde ikisini yan yana görüyoruz..



Bu eskisi..






Bu da yenisi..



Hiç yorum yok: