13 Şubat 2013 Çarşamba

Tadından yenmez örgüler..

Ben kendime yakışıramasam da bazılarına örgü ne kadar yakışıyor. Aşağıdaki fotoğraflara baktıkça bazı insanlar ne kadar yaratıcı diye şaşırıyorum.. Üzerinden tek tek geçip yorum yapmak istiyorum izin verirseniz :)



İlk gördüğümde bu ne şimdi dedim ama bakar mısınız hatun ne kadar sempatik olmuş :)




Biraz hippi tarzı olsa da, o koca koca gözleri ve koyu renk ruju ile oldukça hoş olmuş bence..




Tam bir kır düğünü için gelin saçı.. Çok romantik..



Tam bir prenses :)




Çok sade ve şık..



Marjinal bir sarmal..



Tek kelimeyle "tatlı"..




Fotoğraflar: Pinterest

2 yorum:

Mercan dedi ki...

ben de çok seviyorum örgülü modelleri bunların da hepsi birbirinden güzelmiş
takipteyim bana da beklerim
http://coralsfashion.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Tamam mutlaka ziyaret ederim ben de seni :)