12 Şubat 2013 Salı

Yves Rocher Hassas ciltler için nemlendirici

Son zamanlarda çok çok memnun olduğum bir nemlendiriciden bahsetmek istiyorum sizlere.. Benim cildim karma olmasına rağmen yanaklarımda ve belirli bölgelerde zaman zaman kuruluk, ayrıca hassasiyet nedeniyle kızarıklık ve gerilmeler oluyor. Bu kremi alırken tereddütlerim vardı, sonuçta cildim karma olduğundan sivilceye çok müsait bir yapısı var. Acaba bu krem de sivilcelerin çoğalmasına neden olur mu diye düşündüm. Fakat hiç korktuğum gibi olmadı, tam tersi cildimi inanılmaz rahatlattı. Nemlendirmesi çok iyi, tam kıvamında, ne çok fazla nemlendirip cildi boğuyor, ne de az geliyor.. Normal fiyatı 36.90 TL iken şu an indirimde 29 TL civarında.

Sitesinde kremle ilgili yazılanlar ise şöyle..

Hassas cildinizi nemlendirir, korur, yatıştırır!
Anta Baklası içeren ve parfümsüz formülü ile hassas ciltler için mükemmel bir kremdir. Hassas ciltler üzerinde dermotologlarla geliştirilmiş ve klinik testlerden geçmiş formüllere sahiptir.
Cildinizi anında yatıştırmakla birlikte dış etkenlere karşı hassasiyetini de dengeler. Cildinizdeki kızarıklık, gerilme, yanma ve karıncalanma gibi hassasiyet belirtileri günden güne hafifler.
Her gün düzenli olarak temiz cilde uygulanması önerilir.














Hiç yorum yok: