4 Temmuz 2013 Perşembe

Dove Saç Dökülmesine Karşı Bakım Serisi..


Dove şampuanı kullanmayalı yıllar oldu sanırım.. Dove saç dökülmesine karşı savaş açarak yeni bir formül geliştirmiş ve "Saç dökülmesine karşı bakım seri"sini çıkarmış.. Bu aralar saçlarım o kadar çok dökülmeye başladı ki bu set bana ilaç gibi geldi diyebilirim.. Daha çok yeni kullanmaya başladım ama eskisi ile arasındaki fark çok anlaşılıyor.. Yarın akşam tatile gidiyorum, 1 hafta boyunca saçlarım denizden güneşten çok yıpranacak.. Döner dönmez kaldığım yerden devam edip şampuanı, serumları ve maskeyi beraber kullanacağım.. Etkilerini çok merak ediyorum.. Sadece birkaç kez kullanmış olsam da saçlarımda yarattığı yumuşaklığı hissediyorum.. Saç dökülmesini de azaltacağına inanıyorum.. 

Bu seri ile ilgili daha fazla bilgi almak isterseniz Dove Türkiye sayfasını ziyaret edebilirsiniz. 

Saçlardaki etkisini takip edebilmek için de Twitterda blogerlar için açılan #saçlarımdökülmesin hastagine bakmayı unutmayın.. Herkes deneyimlerini paylaşacak..






Bu muhteşem sunumlar beraber gönderilen bu güzel ürünler için Dove Türkiye'ye teşekkürler..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hiç etkisi olmayan bir ürün tavsiye etmiyorum