21 Temmuz 2013 Pazar

Yaz için daha muhteşem bir far paleti olamaz!!

Far paleti kullanmaya başladığımdan beri tekli farlara hiç yüz vermez oldum..Terazi burcu olduğumdan mıdır nedir, mesela yarın sabah nasıl bir makyaj yapmak istediğim konusunda hiç bir fikrim yok. Yarın sabahki ruh halime göre bambaşka renkler canım çekebilir :) Bu nedenle en güzeli çantamda bir far paletinin olması.. Bir rengi beğenmezsem 12 renkten birini seçerim herhalde :) 

Bu far paletini Cloud10beauty sitesinden sipariş verdim, 4-5 gün gibi bir sürede elime ulaştı.. İyi ki yaz bitmeden böyle bir far paletine sahip oldum, adından da anlaşılacağı gibi renkler tam yaza uygun.. İlk kez Sleek Makeup markasının bir ürününü kullandım ve farların pigmentasyonuna inanamadım. Parmağımı azıcık dokundurduğumda bile inanılmaz bir renk elde ediyorum.. Hatta dikkatli olmakta fayda var miktar iyi ayarlanmazsa çok abartılı durabiliyor..Zaten en alttaki 2 fotoğrafta pigmentasyonun ne kadar iyi olduğunu görebilirsiniz.. Kalıcılığına gelince, öyle çok muhteşem bir kalıcılığı var diyemem ama altına far bazı uygulandığında çok daha yüksek bir performans gösteriyor.. Sonuçta renkler muhteşem olduğundan bu kadar kusurunu da görmezlikten gelebilirim ^_^  Fiyatı 9.99 pound.. Bir far paleti için gayet iyi bir fiyat.. Hele ki paletteki renkler bu kadar güzelse..












En alt sıradaki renkler istisnasız tam benlik!! Üst sırada ise koyu rengin sağındaki 2 renk sadece bana göre, diğerleri çok fazla kullanabileceğim renkler değil..












İşte benim renklerim ^_^




Nasıl beğendiğiniz mi yeni far paletimi? Sizce de renkler tam yaza uygun değil mi??

15 yorum:

ilyedaa dedi ki...

Ahh bende bu paleti alıcam kendime kesinlikle çok iyi yapmışsın canım alarak :) iyi günlerde kullan (:

Unknown dedi ki...

Renkler gerçekten mükemmel yahu :) Güle güle kullan :) Böyle bi palet varsa başka fara gerek yok zaten :)

Bir Minik Bir Minnoş dedi ki...

Güzel günlerdr kullan canım. Sleek ürünleri ülkemizde olsa mac den bile pahalı olurdu. Gayet pigmentli ürnleri var allık , far ..

Sevgilerle..

Unknown dedi ki...

gayet güzeller, güle güle kullan :)

Unknown dedi ki...

Harika görünüyor. Ben de allık aldım gelmedi hala. Güle güle kullan canım:)

audrey dedi ki...

çok güzel sipariş vermek için setting brushın stoğa girmesini bekliyorum..

Unknown dedi ki...

Cok tesekkur ederimm :) sen de al mutlaka cidden muhtesem!

Unknown dedi ki...

Aynen muhtesem renkler ama bir sure sonra bunlar da sıkabilir :))

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim tatlım. Aynen ya kim bilir ne kadara satarlardı burada olsaydı :(

Unknown dedi ki...

Çok tesekkur ederim :))

Unknown dedi ki...

Sagol tatlim :) sen de simdiden gule gule kullan ;)

Unknown dedi ki...

İnsallah bir an once stoga girer de alirsin, cok guzeller :)

Poine PA dedi ki...

Çook beğendimm güle güle kullan :)
Bu arada bende makyaj konusunda seninle aynı fikirdeyim, ruh halime göre kıyafet, makyaj ve aksesuar kesinlikle değişiyor. Akşamdan kıyafet hazırlama gibi bir huyum olmasa da sabah çok erken kalkıp önemli bir işim varsa hazırlarım ama asla hazırladığım kombini giydiğim görülmedi :D Ayrıca Aslan burcuyum yükselenim bile aslan :)Sanırım kararsızlık değil de akşamın çılgınlığı sabah ki meymeletsizliğimle bir olmuyor :)))

Adsız dedi ki...

Aylinciğim far paletteni ücret konusu nedirr bilginiz varmı?

Unknown dedi ki...

10 pound olmasi gerekiyor.