16 Temmuz 2013 Salı

En sevdiğim dudak kremi ve gloss..

Glosslara karşı çok hassasım kızlar.. Benim için gloss dediğin ilk başta asla yapış yapış olmayacak!! Hani rüzgar eser saçın savrulur sonra dudağına yapışır ya sonra düzelt düzeltebilirsen, hah işte o durumlara sokmayacak beni :) Sonra kokusu rahatsız edici olmayacak.. Bir de bazıları tadı olan glossları sever ya ben sevemiyorum, onlar bana gloss gibi gelmiyor.. Böyle macun, şeker türevi muamelesi yapıyorum onlara :) Son olarak da rengi güzelse ben daha ne isterim.. İnanın bütün bu özellikleri bir glossta bulmak çok zor ama ben buldum.. Adı "Nuxe Baume Prodigieux Levres SPF 15 Pink".. Aslında bu bir gloss bile değil.. Parlaklık veren renkli dudak bakım kremi.. Ama o kadar güzel ki resmen gloss etkisi veriyor.. Bu rengin adı zaten efsane pembe.. İçindeki mikrosimler sayesinde dudaklara inanılmaz güzel bir ışıltı veriyor ama asla abartılı durmuyor.. Pigmentasyonu o kadar iyi ki benim koyu renk sayılabilecek dudaklarımda bile böyle güzel duruyor..  Üstelik içeriğindeki Mango yağı, Ayçiçeği, Shea Butter ve Badem Yağı besleyici doğal özlerinin zengin karışımı ile dudakları nemlendirerek asla kurutmuyor.. Ki bu bence bir gloss da olması gereken en önemli özelliklerden biri.. Üstelik SPF 15 koruması ve E vitamini de var içinde.. Dudaklarıma sürdüğümde hafif yapısı sayesinde inanılmaz ipeksi bir etki bırakıyor. Hiç ruj süresim olmasa bile bunu sürmekten hiç sıkılmıyorum. Kesinlikle en favori glossum..

Bu özelliklere sahip bir ürüne ihtiyacınız varsa şiddetle tavsiye ederim.. Nuxe markasının ürünlerinin kalitesi ortada zaten.. Hele bir de böyle güzel bir glossları varken kaçmaz ;)




















2 yorum:

Mor Hastası dedi ki...

Güzel birşeye benziyor nerelerde buluruz bunu canm :))

Unknown dedi ki...

Eczanelerde ve bircok dermokozmetik sitesinde satiliyor :)