16 Aralık 2013 Pazartesi

Rimmel London'ın hangi eyeliner'ını almalı?

Eyeliner ne kadar önemli bir makyaj ürünü değil mi? Bakışlara anlam katması en güzel özelliği bence. Bu kadar önemli bir makyaj malzemesinin en iyisini kullanmak da çok önemli. Bu nedenle size Rimmel London markasının iki farklı eyeliner'ını anlatmak istiyorum. Biri yeni çıkan Scandaleyes eyeliner'ı diğeri ise bir süredir var olan Exaggerate. Scandaleyes'ı çok kısa bir süredir kullanıyorum ama Exaggerate'i çok uzun süredir kullanıyorum. Arada Maybelline color tattoo'nun siyah rengini jel eyeliner olarak kullandım tabi. 

Exaggerate içinde inecik bir uygulama fırçası olan simsiyah bir eyeliner. Bakmayın öyle küçük göründüğüne çok uzun süredir kullanmama rağmen hala bitmedi. Üstelik kurumadı da, rengi ilk günkü gibi simsiyah. Fırçası çok ince olduğu için uygulaması da çok kolay. Fiyatı 14 tl civarındaydı sanırım.

Scandaleyes ise bildiğimiz keçeli kalem formunda bir eyeliner. Çok büyük umutlarla almıştım ama tam bir hayal kırıklığı oldu. En alttaki fotoğrafta da görebilirsiniz rengi tam siyah bile değil. Sürerken siyah gibi görünse de çok kısa bir süre sonra sanki uçup gidiyor ve koyu gri gibi bir renge dönüşüyor. Duyduğum kadarıyla bu şekilde olan eyelinerlarda sıkça karşılaşılan bir problemmiş, üstelik çok kısa sürede kuruyormuş. Bu eyeliner'ın fiyatı da 14 tl civarındaydı.

Yeni bir eyeliner almayı düşünüyorsanız Rimmel London Exaggerate'i tavsiye ederim. Uygun fiyatı ve gayet başarılı performansıyla beklentilerinizi karşılayacaktır. Scandaleyes'ı ise denemeseniz de olur bence.









Rimmel London Scandaleyes







Rimmel London Exaggerate







Soldaki Scandaleyes, sağdaki ise Exaggerate. Nasıl aradaki fark çok net ortada değil mi?

3 yorum:

Poine PA dedi ki...

Cok guzel bir karsilastirma olmus ellerine saglik. Kalem formundaki eyelinerlar genelde cabuk bitip dusuk performans sergiliyorlar :/ Digerinin siyahligi harika gule gule kullan :)

N.G. dedi ki...

Her ne kadar kalem eyelinerların kullanımı kolay olsa da likit olanlar her zaman daha yoğun renk veriyor. Ben scandal eyes'ı ilk aldığımda çok sevmiştim ama kısa süre sonra hem rengi gitti hem de kurumaya başladı :/ Likitlerime koşa koşa geri döndüm yani :)

merve dedi ki...

rimmel londonun jel eyeliner ürününü merak ediyordum bende nedense rimel ve incecik fırçalı eyelinerları sürerken paylanco gibi oluyorum.