1 Aralık 2013 Pazar

Yeni yıl makyajı- Işıltılı ama sade

Nedense yılbaşı yaklaştıkça inanılmaz heyecanlanıyorum, kaç yaşıma geldim hala değişen birşey yok :) Aralık ayı boyunca sürekli yılbaşı desenleri olan şeyler almak istiyorum, tabaklar, kupalar, kazaklar. Yılbaşı için süslenmiş alışveriş merkezlerini dolaşırken benden mutlusu yok :) Hal böyle olunca aralık ayı boyunca yılbaşı gecesine uygun makyajlar paylaşmak istiyorum sizinle. Belki nasıl makyaj yapacağınıza karar veremezseniz de benim paylaştıklarımdan birine bakıp ilham almak istersiniz :) Bu makyaj oldukça ışıltı barındırmasına rağmen çok da sade aslında. 



İşte kullandığım ürünler









Göz kapağıma Maybelline On and on bronze krem far sürdüm, makyajın asıl kahramanları ise Essence'in mavi ve siyah simli eyeliner ları.. Aslında bu eyelinerları çok da beğendiğimi söyleyemem tüpte renkler çok canlı ve yoğun görünüyordu, fakat göze sürmek için oldukça uğraşmak gerekiyor. Rengini çok zor veriyor çünkü. Üst kirpik çizgisine siyahı, alta ise maviyi uyguladım. 











Dudağımda ise Hema markasının oldukça ışıltılı koyu pembe bir ruju var. Bu tonlarda rujlar her markada var, kolayca bulabilirsiniz.





Senin yılbaşı makyajı ile ilgili planların neler? Valla ben evde oturacak olmama rağmen güzelce makyaj yapmayı düşünüyorum. Ya sen?

Bu arada simli eyelinerı çıkarırken inanılmaz zorlandım :( Kullanması iyi hoş da temizlemesi çok meşakkatli. Üstelik kirpik diplerine sürdüğüm için simler gözümün içine kaçıp rahatsız da etti. Yani simli eyeliner kullanmak çok zor :)

2 yorum:

Sedef Erhan dedi ki...

Aylincim, maşallah çok yakışmış bu makyaj sana:)

hakikaten hem sade, hem ışıltılı..

bende beklerim, sevgilerle

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim :) bakıyorum hemen