23 Aralık 2013 Pazartesi

Adım adım cilt bakım rutinim/ Neler kullanıyorum?

Bu yazıyı bir takipçimin isteği üzerine yazıyorum, aslında sürekli cilt bakımımda kullandığım ürünleri tanıtıyorum ama cilt bakım rutinimi bir kez de baştan sona yazmak istedim. Eminim çok fazla duymuşsunuzdur ama makyajı ve cildi temizleyerek uyumak cidden çok önemli. Eğer temizlemeden uyursak cildimiz nefes alamaz ve gece boyunca kendini yenileyemez. Benim cilt bakım ürünleri arasında çok sevdiğim hatta aşık olduğum ürünler var diyebilirim :) Hadi başlayalım bakalım neler kullanıyorumuşum. Birkaç ürün eklense veya azalsa da temel ürünler genelde bunlar.












Bioderma Sensibio H2O makyaj temizleme solüsyonu. Çok severek kullandığım, bittikçe sürekli aldığım bir ürün. Zor makyajları çıkarmada çok başarılı olmasa da günlük makyajlar için ideal. Okumak için TIK TIK






La Roche Posay Effaclar yüz temizleme jeli. İşte aşık olduğum ürünlerden biri! Yıllardır kullanıyorum, arada başka ürünlerle aldatsam da onu dönüp dolaşıp yine ona geldim :) Benim gibi hem yağlı hem hassas ciltler için ideal! En kısa zamanda yazısını yazmayı kendime ödev olarak veriyorum :)








L'occitane Shea Butter Gentle Toner da çk sevdiğim ürülerden. Yüzümü yıkasam bile bununla silmeden cildimi temizlenmiş gibi hissetmiyorum. Bitince yenisi alınacak ürünlerden!





Neutrogena göz makyajı temizleyicisi. En zor göz makyajlarını bile kolayca çıkarıyor. 






Kiehl's ın mucizevi nemlendiricisi diğer vazgeçilmez ürünüm. Çok bereketli bir ürün, düzenli kullanmama rağmen hala yarısına gelemedim. Bitince yenisi kesinlikle alınacak!





Activar göz çevresi bakım kremi. Çok memnun olduğum bir krem kesinlikle. Daha önce gündüz kreminin yazısını yazmıştım, en yakın zamanda bu göz kreminin de yazısı gelecek. Ama şu kadarını söyleyeyim bilmiyorum fotoğraflardan ne kadar belli oluyor ama göz çevrem bu krem sayesinde iyi durumda, hatta insanlar genelde ne kullanıyorsun, çok iyi görünüyor diye soruyor.






Yves Rocher kayısı çekirdeği özlü peeling. Genelde yağlı ciltlere peeling tavsiye edilmese de ben bu üründen çok memnunum. Kokusu da şahane!




Bittikçe alınan favori ürünlerimden, La Roche Posay Effaclar Duo.




Benim cilt bakım rutinim bu şekilde. Gördüğünüz gibi genelde dermokozmetik markalar kullanmayı tercih ediyorum. Sizin cilt bakımında tercih ettiğiniz markalar hangileri?

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Bir Bioderma'm bile yok anlıyor musun? Hadi gülümseeee :)

Senin o miss cildin hiçbirşey kullanmasan da güzel meleğim. Ben Neutrogena'nın greyfurt özlü cilt temizleyicisini kullanıyorum tek favorim diyebilirim. Peelingi de Garnier ile yapıyorum. Göz temizleyicisi olarak Garnier üzüm özlü losyonu kullanıyordum. İlk zamanlar cok iyi geliyordu ama sonradan yakmaya başladığı için tercih edemiyorum :(

Sevgiler

endlessharing dedi ki...

Çok güzel bi yazı olmuş canım, ellerine sağlık. Fulya nın da dediği gibi cildin zaten muhteşem ama eminim senin sihirli dokunuşların sayesinde daha da güzelleşiyor böyle ;) Bakım önemli ne de olsa :)

makyajj parfumm dedi ki...

bende effaclar duo yu çok merak ediyorum umarım en kısa zamanda denemek kısmet olur güzel bir yazı olmuş :)