3 Ocak 2013 Perşembe

BENEFİT Instant Brow Pencil- Kaş kalemi

Renginden çok memnun olduğum bir ürün kendisi.. Kaşlara sürdüğünüzde aradaki boşlukları o kadar güzel dolduruyor ki kalem var mı yok mu anlaşılmıyor. İlk başta kullanmaya başladığımda sanki mumsu bir yapısı var gibi gelmişti ama sonradan fırçası yardımıyla iyice yedirince o kadar da rahatsız edici olmadığını gördüm. Tek kötü özelliği yapısının çok yumuşak olması.. Kalemtraşla açarken çok kolay kırılabiliyor. Zaten bu nedenle 2 ayda bu kadar kısaldı, yoksa benim bu kadar kısa sürede bu kadar fazla kullanmam imkansız.. İtalya'da Sephora'dan almıştım ben, sanırım 30 TL civarındaydı, buradaki fiyatını inanın ki bilmiyorum. Bendeki rengi "medium", açık kumral veya kumralsanız bu renk size yakışabilir.. Bu bittikten sonra bir de Yves Rocher'in kaş kalemini kullanmak istiyorum, çok methini duydum.. Onu da paylaşırım sizinle..










Hiç yorum yok: