30 Ocak 2013 Çarşamba

Nasıl yardımcı olabilir?? #6

Uzun bir aradan sonra bir "nasıl yardımcı olabilirim" yazısı ile daha karşınızdayım.. Uzun zamandır yazmadım, bunun sebebi komik aramaların biraz daha çoğalmasını beklememdi.. Bir de baktım ki şu ana kadar arananlar zaten yeter de artar.. Bu aramaları yapanların Allah müstehakın versin ne diyim :) Hadi başlıyoruz..



gülben ergenin kuru kafalı bluzu : Allahım ya bazıları hala sıkılmadı sanırım kuru kafa modasından.. Geçti bitti artık tamam, yeni bir yıla başladık geride bırakın artık bunları.. Hayır bir de işin komiği gülben ergen'in kuru kafalı bluzunu merak etmiş.. Yok gülben ergen'in saçı, yok parfümü, yok ojesi.. Biraz özgün olun ya.. Alıcan da nolucak, çok istiyorsan git beğendiğin gibi kuru kafalı birşey al di mi ama??




kim kardashian tayt : Biliyor musunuz blogumda en çok aranan şeylerden biri bu.. Neymiş kim kardashianın taytıymış.. Napıcan bulup yahu poponu daha büyük göstercek mi sanıyorsun?? Hayır yani ne kadar farklı olabilir ki, en fazla parlak falandır. Gucci ise napıcan gidip alıcan mı??


www.deb & moda shekilleri 2013 : Anlayan beri gelsin.. Aradığı şeyin başındaki www uzantılı şeye mi şaşırsam, şekili shekil diye yazan kafasına mı şaşırsam bilemedim..



sac yigimlari : Hani bir deli var ya daha önceki yazılarımda da bahsetmiştim, saç düzümleri diye arama yapıyordu.. Hah bunu yapan da ya aynı kişi ya da akrabası.. Bundan sonraki aramalarını merakla bekliyoruz..


tavşan eti : ıyyyyy insan niye böyle bir arama yapar ki? Hani yemek yapacak desem yapmayın öyle şeyler.. İçim kötü oluyor bak tavşan eti yemeyin :( Diğer yenilebilen hayvanlara da acıyorum da tavşanlar bambaşka.. Sanki onlar sadece mıncıklanmak için yaratılmış gibi geliyor.. Yapmayın kıymayın onlara :(


extrait dora ne kadar sikmak : "Ben var bakkala gitmek, sen  var benimle gelmek" Bu ne ya ne kadara üşengeç tipler var. İnsan şöyle yazar "extrait dora ne kadar kullanılmalı ya da sıkılmalı" falan.. Ben burada 1 senedir 400  küsür yazı yazıyorum üşenmiyorum da siz bunu ararken mi üşeniyorsunuz ayıp valla :)



gülben nude ergen : Duyduk duymadık demeyin, Gülben Ergen'in diğer adı "Nude" imiş de haberimiz yokmuş yıllardır.. Arkadaşım kafan mı güzel senin, gülben nude ergen nasıl bir arama??


morhipo kızel : Ahanda buyur buradan yak.. Morhipoyu anladık tamam biliyoruz da kızel ne.. Bir de ikisi bir arada iyice garip..


dora her sey cok guzel olacak: Bu ya bir film adı ben bilmiyorum ya da şarkı sözü falan.. Başka bir açıklaması olamaz..



lankom makyaj urunleri : Aneeeemmm.. Lankom diil o "Lancome" olcaktı.. Olsun amam ya bak merak etmiş araştırmış. Neyse inşallah öğrenmiştir doğrusunu :)



tek qaw modelleri 2013  :Ya modada böyle bir terim var da ben bilmiyorum, ya da arkadaşın bambaşka bir dünyası var, böyle orada yer çekimi yok falan, sürekli kafalar güzel :)


anlamsiz bakislar : Hööönk diye kaldım valla bunu görünce.. Anlamsız bakışları bulcan da napıcan?? "Ay dur böyle bakarsam anlamsız oluyormuş, öyle bakmiim" mi diyceksin napcan? Allahım ya ne enteresan insanlar var..


makyajsz trk nller/ nller makyajsz halleri : İki aramayı birleştirdim çünkü ikisi de saçmalıkta yarışır.. Türk'ü trk diye yazmış, ünlüleri nllr diye yazmış. Neresinden tutsan elinde kalıyor.. Tamam anladım bazılar mesajlaşırken ünlü harfleri yazmıyor çünkü vakitleri çok değerli!! de aramada da bunu yapmak pes doğrusu..



yani gh : Oldu canım al benden de o kadar.


mary,kate ikizler bikinili : Yürü git!!! Bunu arayan bir kadın olamaz sanırım yoksa olabilir mi?? Onları bikinili görsen nolcak görmesen nolcak?? Çırpı gibi zaten ikisi de.. Boşver sen şöyle mankenlerden arat.. Ha bu arada böyle şeyleri arayan sapık bir erkeksen de başka kapıya, burda sana göre birşey yok..

Hiç yorum yok: