10 Ocak 2013 Perşembe

Kemik çerçeveli gözlük almalı ama hangi model?


Bu tamamen kendinizi nasıl hissetmek istediğinizle alakalı.. Tek tek resimler üzerinden gidelim isterseniz..


Biraz daha masum bir ifadem olsun derseniz kesinlikle yüzünüze biraz büyük gelen bu modellerden seçmelisiniz..



Biraz daha nostaljik olmak benim tarzım derseniz dikdörtgen ve kenarı hafif çekik olan bir modeli tercih edebilirsiniz..




Biraz daha sevimli olayım, o kadar da iddialı olmasın derseniz yüzünüzün büyüklüğü ile orantılı, sadece çerçeveli bir gözlük alabilirsiniz.




Biraz daha ciddi bir havam olsun, beni görenler şöyle bir toparlansın derseniz de bu modele buyrun..




İşte bu benim de favorilerimden.. Kedi gözü, hafif çekik.. Kesinlikle gizemli bir hava katıyor..



Ya da sırf eğlence olsun, arada bir takarım derseniz de bu modeller olabilir..



Ben zaten çok güzelim, hiç bir güç benim güzelliğimi gölgeleyemez, amacım biraz da çirkin Betty gibi görünmek derseniz de bu modeli tercih edebilirsiniz :)





Peki erkekler için durum ne?? Aynı şekilde eğlencelik olsun derseniz bu model..



Yok ben biraz Komiser Kolombo şeklinde takılayım, daha ciddi olsun derseniz böyle bir model..




Ben "cool" adamım, bana yaklaşmadan önce bir kere daha düşünün modunda dolaşmak isterseniz bu model.. 



Ben hem çalışkanım, hem de yakışıklıyım, ne taksam yakışır derseniz de bu model..



Fotoğraflar: Pinterest

Hiç yorum yok: