31 Ocak 2013 Perşembe

Mim'lenmişim yaşasın :)

Sevgili Gülbeşeker'in beni mimlediğini görünce bir heyecanlandım ki akşam akşam anlatamam :) Bayılırım zaten bu tarz anketler doldurmaya.. Hemen başlayayım..

1-Burcunuz nedir?
Terazi.. Zaman zaman çok yorucu olsa da Terazi burcu olmayı seviyorum. En sevdiğim özellikleri ise 6.hissinin çok güçlü olması ve çok kolay empati yapabilmesi.. İşin kötüsü benim yükselenim de terazi.. Terazi oğlu terazi yani :)


2-Evde en çok hangi eşyanızı kaybedersiniz?
En çok terliğimi kaybederim :) Hatta sırf bu nedenle her odaya bir terlik koymayı düşünüyorum :)

3- Dönüp dönüp okuduğunuz bir kitap varmı? varsa adı nedir?
Evet birkaç kez ve her seferinde bayılarak okuduğum bir kitap var, "Koku".. Bence kitap değil doğa üstü bir şaheser kendisi..


4- Dışarı çıkarken yanınıza almadığınızda rahatsız olduğunu bir eşya
Telefon demiycem çünkü o artık herkes için vazgeçilmez. Islak mendil, parfüm, el kremi ve telefonun kulaklığı dersem çok olmaz umarım :) 

5- Kalbinizi kıran ama görüşmek zorunda olduğunuz birine nasıl davranırsınız?
Buzlar kraliçesi gibi.. O kadar soğuk davranırım ki en sonunda benimle aynı ortamda olmaktan vazgeçer.. Bu da terazinin bir özelliği..

6- Yolda giderken size biri laf atsa tanışmak istese ne yaparsınız?
O buz gibi bakıştan o da nasibini alır.. Ama bu tarz tiplere bakış işlemediğinden büyük ihtimalle hızlıca uzaklaşırım.

7- En çok kullandığınız aksesuar nedir?
Kesinlikle şal.. 100 tane olmasına şaşmamalı.. Ve gittikçe çoğalıyorlar, engel olamıyorum :)

 
8-En çok sevdiğin ve sevmediğin makyaj malzemen nedir?
En sevdiğim aydınlatıcı purda, concealer, rimel ve dudak renginde bir dudak kalemi.. En sevmediğim ise eyeliner, hala alışamadım.. Ne bileyim bana çok user friendly gelmiyor, çok resmi :)

9- Kalabalık bir ortama girdiğinizde ayağınız kaydı düştünüz ne yaparsınız?
Canım yanmazsa çok gülerim, canım yanarsa da ortalığı ayağa kaldırırım.. Bir bayramda tüm akrabaların arasında ayağımı kırmıştım.. Sonrasında hiçbiri benim o halimi unutamadı :)


10- İzlediğin ve etkisinde kaldığın bir film varmı?
Ay ben reklamlara bile ağlayabilen biri olduğumdan hemen hemen her filmden etkilenirim :) En son hatırladığım "Nefes" çok dokunmuştu bana :(

11- Günde kaç saat bilgisayarda vakit geçirirsiniz?
Sabah 07:30- 17:00 arası, buna ek olarak akşamları 1 saat.. Gereğinden çok çok fazla..


12- En sevdiğin renk hangisidir?
Zamanla bir çok renk gidip çıkıyor hayatıma ama değişmeyen sadece biri o da kahverengi.. Nedense üzerimde kahverengi bir giysi ya da aksesuar olduğunda kendimi iyi hissediyorum. Bu aralar kiremit rengi, bordo, gece mavisi falan da favorilerim arasında..


Ben de "jelibonun renkli dünyası" ve "mervishko"yu mimlemek istiyorum, hadi bakalım :)


4 yorum:

Gülbeşeker dedi ki...

Cok cici sorular dimi? :)) insan keyifle yanıtlıyor, cevaplarında cok sirin, eyeliner konusunda hemfikiriz Alti üstü kapkara çizilmiş gözleri hiç sevmem

Ama seninde takipçilerini mimlemen lazım, kime gitti şimdi bu Mim :))

Unknown dedi ki...

Haklısın ilk kez yapınca atlamışım o kısmı, düzelttim ama ;)

Unknown dedi ki...

Sorularını büyük bir zevkle cevapladım canım. Bloğumda cevapları mevcut. Bende YelkenliKız 'ı mimledim umarım ondan da en kısa sürede cevaplar gelir :)

Unknown dedi ki...

bende cevapladım soruları tekrar teşekkür ederim mim için :)