30 Ekim 2013 Çarşamba

Avon Instinct Parfüm Kadın ve Erkek..

Bugün size Avon'un yeni parfümü Instinct'i tanıtmak istiyorum.. Son zamanlarda sık sık Megan Fox'un reklam yüzü olduğu tanıtımları çıkıyor,  mutlaka bir yerlerde görmüşsünüzdür. İşte bu merak uyandıran parfümü muhteşem bir sunumla karşımda görünce çok mutlu oldum. Üstelik hem kadın hem erkek parfümü bir arada.. 

Avon Instinct'i ilk sıktığımda çok ağır olduğunu düşünmüştüm ama aradan biraz zaman geçince kokusu oldukça hafifledi ve hoş bir koku kaldı geriye.. Biraz meyvemsi aynı zamanda çiçeksi bir koku.. Üst notaları mandalina, yeşil bitkiler ve yıldız meyvesi.. Kamelya çiçeği, zambak ve şakayık.. Alt notalar sandal ağacı ve amber.. Benim sıktığım andan itibaren burnuma gelen ilk koku kesinlikle meyve kokusu oluyor.. Kaldıkça güzelleşen bir parfüm.. Kalıcılığı orta seviyede.. Gün içinde tazelemek gerekir.. Meyve-çiçek notalarına sahip parfümleri seviyorsanız kesinikle tavsiye ederim.. 


Erkek parfümüne ise tek kelimeyle bayıldım.. Hatta eşime sık sık diğer parfümleri bırak bunu sık diye ısrar ediyorum.. Tam anlamıyla erkeksi ve fresh bir koku.. Çok hoş.. Mandalina, adaçayı ve egzotik abanoz ağacı parfümün bu kadar güzel olmasını sağlayan notalar.. Kesinlikle ağır ve rahatsız edici değil, çok ferah bir kokusu var..









Fiyatı 46.90 tl






Fiyatı 47.90 tl


Merak ettiyseniz Avon'un yeni kataloğunda bu parfümleri bulabilirsiniz. 





*Basın ürünüdür. Yorumlarım tamamen objektiftir.

1 yorum:

Kurtlar Vadisi Kaos dedi ki...

güzel paylaşım