6 Ekim 2013 Pazar

Yves Rocher Automatic Lip Liner "31 Rouge"

Selamlar hanımlar :) Ruj niyetine kullanabileceğiniz bir dudak kalemiyle daha karşınızdayım.. Yves Rocher'in bu dudak kalemini ruj alırken yanında hediye olarak veriyorlardı. Birkaç renk seçeneği vardı bunu seçmiştim, iyi ki de seçmişim.. O kadar tatlı bir renk ki çok severek kullanıyorum.. Yves Rocher'in yeni çıkardığı bir dudak kalemi ve bence diğer dudak kalemlerinden çok daha iyi..Yapısı çok güzel yumuşacık, çok kolay sürülüyor.. Dudakta kalıcılığı çok iyi, dudakları kurutmuyor. Rengi mavi alt tonlu bir kırmızı, öyle çok iddialı bir kırmızı değil kesinlikle, hatta biraz da koyu pembeye de benziyor diyebilirim.. Kırmızı rujları kullanmaya çok cesaret edemeyen ben bile bayılarak kullanıyorum :) Zaten bayılıyorum ruj gibi kullanılabilen dudak kalemlerine.. Bu dudak kalemini beğendiyseniz Yves Rocher mağazalarından veya online sitesinden alabilirsiniz. Fiyatı 27,90 tl..













Elimdeki duruşu bu şekilde..









Bu da dudaktaki duruşu..


 
 
 
Sizin Yves Rocher dudak ürünlerinden favorileriniz var mı?? Siz de benim gibi dudak kalemlerini ruj gibi kullanmayı seviyor musunuz? Yorumları bekliyorum ^_^
 
 

2 yorum:

Notes dedi ki...

Bende genellikle dudak kalemlerini ruj olarak kullanıyorum daha kalıcı oluyor sanki...Renk tonunu sevdim. Kırmızı rujlara bayılıyorum :)) güzel günlerde kullanmanız dileğiyle..
Bende bloğuma beklerim..
http://gzdeckrr.blogspot.com/
Teşekkürler..

Unknown dedi ki...

Selen soydere benzediğinizi söyleyen oldu mu hiç? :)