24 Ekim 2013 Perşembe

Sade ve çarpıcı bir makyaj

Bu kadar fazla ürün kullandığıma bakmayın gayet sade ama aynı zamanda çarpıcı bir makyaj oldu bence.. Yani bu makyajı bir davete giderken ya da ofiste yapsanız ikisinde de gayet güzel durabilir.. Bu makyajımda ön planda olan kesinlikle gözler..  Göz farı olarak Kiko'nun gri-kahve farını ve Benefit'in Peek a bright eyes paletinden en sağdaki ışıltılı açık rengini kullandım. Maybelline Color tattoo'nun siyah rengini ise üst kirpik diplerine uyguladım. Siyah kalem ile tüm göz kapağı çizgisinin üstünden geçtim. Alt kirpik çizgisine Makeup Forever'ın bakır renkli krem farını sürdüm. Son olarak ise The Balm Meet Matte paletinden sütlü kahve farı ile göz kapağı ve kaş arasına uyguladım. Maskara olarak ise Benefit They're real kullandım.. Bu arada kaşlarım için son zamanlarda kullandığım en iyi ürün diyebileceğim Benefit Gimme Brow medium-dark rengini uyguladım, ayrı bir yazı ile detaylarını anlatmayı düşünüyorum. Göz altı kapatıcısı olarak Maybelline Fit me serisinin 115 numaralı rengini tercih ettim. Ten makyajında ise aynı serinin 115 numaralı fondöteni ve Make up Forever'ın aydınlatıcı pudrasını kullandım.. Allık olarak ise Benefit'in yeni allığı Rockateur'ü sürdüm. Son olarak bayılarak kullandığım Rimmel London'ın Kate Moss serisinden 16 nolu ruju sürdüm.















İşte makyajın baş rol oyuncuları :) Bu arada Benefit'in High Brow Glow kalemini kaşlarımın altını ve üstünü aydınlatmak için kullandım. 





 
 
 
Ben bu makyajı  beğendim ve bundan sonra sık sık kullanırım diye düşünüyorum.. Göz makyajı için kullandığım renkler tüm markalarda olan renkler olduğu için rahatlıkla çok benzerlerini bulabilirsiniz..
 
 
 
 
Nasıl beğendiniz mi bakalım bu makyajımı? Aynısını yapmayı düşünür müsünüz? Güzel yorumlarınızı bekliyorum :)
 
 
Bumerang Blog Ödülleri yarışmasında "En çalışkan blog" kategorisinde aday oldum. Desteklerinizi rica ediyorum, oy vermek için link
 
 
Teşekkürler :)
 

4 yorum:

audrey dedi ki...

çok güzel olmuş canım göz altına ayrıca bir şey kullandınmı? çok güzel ve aydınlık duruyor..:-)))

Unknown dedi ki...

Maybelline fit me concealer ve makeup forever aydınlatıcı var canım :) teşekkür ederim :)

endlessharing dedi ki...

Çok aydınlık görünen bi makyaj olmuş canım, ten makyajın özellikle çok hoşuma gitti :) Ellerine sağlık. Göz üzerine kalın bi eyeliner da sana çok yakışır diye düşünüyorum ;) Nude tonlarda bir ruj ile.

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim :) ilk fırsatta dediğin gibi de deniycem ;)