4 Nisan 2013 Perşembe

Evinizde Bodrum esintisi ister misiniz?

Su kabağı sanatını daha önce duymuşsunuzdur ya da Bodrum'a gittiyseniz multaka oralarda görmüşsünüzdür.. Bu sanatın örneklerine İstanbulda ratlamak biraz zor.. Çok merak ettiğim için Çamlıca'daki bir atölyeyi ziyaret ettim. Sahibesi Eda Hanım'ın yaptığı birbirinden güzel avizelerin fotoğraflarını çektim.. Kedilisi, kelebeklisi, çiçeklisi, balıklısı bir sürü çeşidi var.. Üstelik bu fotoğrafını çektiklerim sadece bir kısmı.. Mutfakta, balkonda, çocuk odasında veya en güzeli yazlıkta muhteşem olmaz mı ne dersiniz? Bayılıyorum böyle el emeği göz nuru şeylere.. Bir tanesinin yapımına şahit oldum emin olun çok zor..

Evinize böyle bir avize veya abajur almak isterseniz Eda Hanım ile iletişime geçebilirsiniz.

Tel: 0216 344 55 72, e-mail: edaozbicer@gmail.com
Hadi bakalım şu şirin avizelere..




















Şu kedili özellike beni benden aldı :)

 







Bu ise tam bir sanat eseri..



Nasıl beğendiniz mi?? :)


Hiç yorum yok: